Provocări pentru întreprinderile mici și mijlocii Post-COVID-19 cu Alex Mitchell - The Marketing Innovation Show
Bun venit la un nou episod în Inovare în Marketing - The Marketing Innovation Podcast Show!
În acest episod din The Marketing Innovation Podcast Show, îl avem invitat pe Alex Mitchell, fondatorul KitUsOut, Co-Fondator și președintele din UK al G20 Young Entrepreneurs Alliance, și Chair of The Institute of Directors în UK.
Fiind implicați activ zilnic cu o comunitate de mii de start-up-uri, Andrei și Alex vor discuta despre schimbările de marketing și afaceri în spațiul economic actual atât pentru afacerile britanice, cât și pentru cele internaționale - precum și arta identificării oportunităților care vin cu schimbarea. De asemenea, aceștia vor aborda subiectul de sănătate mintală și probleme care pot intra întotdeauna în ecuație în scenarii de stres ridicat - și cum să conducă empatic echipele, aplicând o abordare de conducere corectă.
Dacă preferi să asculți episodul în loc să citești despre el, folosește platforma ta preferată:
Poți să urmărești episodul și pe YouTube:
Să începem!
Andrei: În episodul de astăzi îl avem invitat pe Alex Michel. Alex este fondatorul organizației de caritate Kit Us Out, co-fondator și președinte britanic al G 20 Young Entrepreneurs Alliance și membru al Institutului de directori din Marea Britanie. Mai precis, partea a IoT 99 care se adresează comunității de afaceri mici și mijlocii, precum și comunității de antreprenoriat din Marea Britanie.
În ceea ce privește subiectul pentru discuția noastră, datorită expertizei tale în domeniu, precum și implicării profunde cu comunitatea antreprenorială din Marea Britanie, dar și la nivel global, credem că va fi o direcție bună pentru a aborda schimbările și provocările pe care le-au suferit întreprinderile mici și mijlocii în această perioadă, precum și posibilitățile pentru acestea de a merge înainte când economia va începe din nou, atât din perspectiva afacerilor, cât și a marketingului.
Așadar, acesta va fi un episod care va aborda ambele subiecte. Alex, cum este această perioadă, din perspectiva ta, care lucrezi strâns cu atâtea companii simultan? Care ți s-au părut cele mai dificile lucruri de depășit, poate că în anumite situații întreprinderile au reușit să valorifice anumite oportunități, deși cu siguranță nu existau prea multe oportunități. Dar care sunt câteva exemple de lucruri interesante care s-au întâmplat din care ai făcut parte?
Alex: Există câteva lucruri interesante. Tocmai am văzut că Oficiul Național de Statistică a ieșit spunând că economia s-a redus cu aproape 20%. Aceasta este de 10 ori mai mare decât cea mai mare scădere anterioară. Deci, ne confruntăm cu dificultăți. Toți vom fi loviți într-un fel, dar există anumite sectoare care ar fi cu adevărat decimate: hoteluri, evenimente, magazine, retail, etc. Ceea ce văd este că atunci când vă confruntați cu o provocare, este foarte dificil să spuneți: „Aceasta va fi decizia pe care o iau”. Pentru că atunci când te confrunți cu provocarea de acest fel, nu știi prea bine ce va urma. Ceea ce am văzut sunt acele afaceri care și-au asumat riscul în momentul în care au fost provocate, au avut tendința să fie cele care se descurcă bine acum. Am vorbit cu un fondator acum câteva săptămâni care deține două restaurante în Edinburgh. Au mâncare cu adevărat bună, au fost locații foarte bune în centru. Dintr-o dată, toate costurile lui sunt singurul lucru din afacere. Există un număr mare de costuri și nu va veni nimic. Decizia pe care a luat-o a fost să investească foarte repede într-o platformă de comenzi online pe care a implementat-o în site-ul său. Astfel, clienții pot cumpăra produsul direct și îi este livrat direct la ușă. Acum, asta însemna că era un risc: un risc financiar, deoarece a trebuit să cheltuie bani într-un moment în care nu avea bani care intrau în afacere și doar bani care ies. Și ca atare, el a stabilit asta în termen de implementare a platformei de două săptămâni și jumătate - de la două săptămâni și jumătate am ajuns la 11 săptămâni. Ceea ce face de aproximativ șapte săptămâni și jumătate este să aibă venituri destul de substanțiale pentru că a reușit să lucreze destul de repede. Așadar, a avut un început avantajos, pentru că erau relativ puține persoane care făceau ceva în afară de livrările tradiționale. În plus, el a construit o bază de clienți puternică, pentru că a fost acolo pentru clienții săi într-un moment în care aveau nevoie de firme care se furnizeze produse la aceeași calitate ca înainte. Așa că a putut să ia contact cu clienții săi, spunând: "Îți place să intri în restaurantul nostru, de ce nu faci o comandă online la noi?" Există o decizie foarte bună de a spune: "Știu că nu avem bani care intră în afacere, dar acei bani puțini pe care îi avem în bancă pentru zile proaste, trebuie să folosească acum." Am vorbit cu mulți care au luat această decizie, au luat-o din timp și acum au primit venituri. Cealaltă parte este în jurul lanțului de aprovizionare. Cât de puternic este lanțul de aprovizionare? Exemplul pe care l-am dat cu restaurantul se referă la cum interacționezi cu clienții și cum aceștia interacționează cu brandul tău. Ultima situație în care vreți să vă poziționați în afacere este aceea în care nu câștigați bani. Și asta este o adevărată luptă. Trebuie să analizați cum vă puteți diversifica fluxurile de venituri. Dacă asta vă diversificați produsul, dacă vă diversificați baza de producție, implicarea clienților sau marketingul vostru. Trebuie să vă uitați la toate aceste aspecte diferite atunci când vă confruntați cu o provocare de genul acesta și în care acești lideri ies și spun: „Bine, așa am să creez soluția.
Aceasta este problema. Acesta va fi modul în care voi crea soluția despre asta." Acestea au fost situațiile pe care le-am văzut și sunt cele care au avut mai multă rezistență în ultimele 11-12 săptămâni și vor avea, în final, mai multă rezistență în timpul acestei pandemii, deoarece au reușit să se diversifice, au reușit să fie provocați, dar nu este ușor. Nu are rost să pretinzi că nu este.
Andrei: Da desigur. Așadar, ospitalitatea și călătoriile au fost cu adevărat puse la pământ. Un lucru la care vreau să ne referim sunt afacerile pe bază de servicii și B2B, în general, când vorbim despre servicii. Cred că software-ul a fost afectat până la un punct și întreprinderile mai mici care ofereau servicii în IT. Cum au reușit să depășească această perioadă de timp? Cum s-au reinventat? Ai cazuri care îți vin în minte?
Alex: Serviciile, sunt un punct cu adevărat interesant, deoarece sunt relativ tranzacționale în loc. O prietenă de-a mea își conduce firma de contabilitate, căreia a decis să-i ofere o implicare mai semnificativă cu baza de clienți. Așa că a creat o comunitate de clienți ca firmă de contabilitate. Și cred că și celelalte afaceri, am văzut că merg relativ bine în zona de servicii. Acesta arată empatie față de situația cu care se confruntă oamenii și înțelegerea provocărilor cu care se confruntă firmele în acest moment. În timp, înțelegând care sunt opțiunile: trebuie să se uite la mecanismele de plată, trebuie să se uite la modelele de plată, trebuie să fie adaptive, trebuie să vină în sprijinul lor. Înțelegerea faptului că afacerile cu care te-ai angajat s-au confruntat probabil cu un moment incredibil de dificil.
Există sectoare care merg de fapt destul de bine: antrenorii, de exemplu. Este vorba despre a înțelege de unde provine clientul, și despre asumarea riscurilor. Gândiți-vă la conversațiile pe care le vor purta, la conversații la nivel de consiliu și dacă sunteți în stare să veniți cu acest grad de empatie și să înțelegeți și să furnizați valoare adăugată în afara serviciului standard pe care îl oferiți. Acesta este acel strop de USP care te va face să te distingi de ceilalți din acel spațiu. Și să fim sinceri, dacă furnizați apoi un serviciu plin de valoare și o valoare adăugată suplimentară, nu vă costă mult și, sperăm, că nu prea mult timp. După această perioadă vor rămâne cu voi pentru viitor, deoarece ai fost acolo pentru a-i ajuta.
Andrei: Pentru ascultătorii podcastului, este posibil să fie un lucru pe care l-ați putea implementa. Și pentru toți clienții noștri care ascultă, probabil că știți că încercăm să intermediem o parte din aceste lucruri pe e-mail când am putut și când a fost o oportunitate. Deci, aceasta este o abordare către care cu siguranță ne orientăm și noi.
Alex: Ceea ce aș spune este: Nu subestimați niciodată valoarea reunirii oamenilor într-un mediu altruist. Nu ești acolo pentru a crea mai mulți bani sau mai multe vânzări sau ceva de genul acesta. Oferiți un plus de valoare autentic într-un moment în care oamenii sunt îngrijorați, când oamenii sunt nervoși, când oamenii sunt preocupați de unde provin banii lor. Dacă furnizați cu adevărat ceva care i-ar putea ajuta prin intermediul grupului WhatsApp, prin grupul Facebook, prin întâlniri pe Zoom, puteți oferi o valoare adăugată masivă. Iar costul este minim.
Andrei: Minunat. Mulțumesc mult pentru insight. Trecem acum la elementul de marketing al acestuia. Știu că ai abordat-o din mai multe perspective și, de asemenea, cu Kit Us Out, cu sponsorizări și cu toate celelalte canale care sunt suplimentare pentru digital. Dar aveți câteva idei cu care v-ați întâlnit personal sau poate că ați găsit oameni care s-au confruntat cu așa ceva? În ceea ce privește cheltuielile de marketing, care a fost sentimentul general? Care au fost oamenii care au mai multe probabilități să investească, poate că oamenii obțineau cel mai mult randament din cheltuielile publicitare.
Alex: Marketingul este întotdeauna, din păcate, una dintre acele zone în care ajungi într-un punct de restricție financiară - tinde să fie una dintre acele zone care să fie reduse. Acum este momentul în care trebuie să fii acolo, concurenții tăi nu vor mai fi. Când piața ta se micșorează, când baza ta de clienți se micșorează, este dificil să spui: „Hai să cheltuim bani pentru o campanie de marketing”. Dar dacă aveți ceva semnificativ despre care să vorbiți, dacă aveți ceva semnificativ de adăugat, dar nu doar o chestiune generală de marketing pe care ați distribui-o, este esențial să o expuneți. Din nou, arată această empatie, arată acea înțelegere, arată sprijinul care este atât de important. Prin asta valoarea adăugată poate fi creată cu adevărat. Dar nu este ușor de făcut.
Trebuie să urmărești și să faci lucrurile ușor diferit.
Acum, oamenii sunt inundați de comerț în acest moment, trebuie să te uiți la ce iese în evidență. Poate că piața respectivă este un punct de vedere direct al vânzării, dar marcați-o ca: „Uite, nu ne pasă dacă sunteți clientul nostru sau nu, dorim doar să facem ceva care să poată susține, ceva care să ofere autenticitate, valoare. Vrem doar să oferim ceva care să vă ajute." Și atunci când oamenii se află într-o situație de genul acesta, oferind acel sprijin autentic care nu este: „Puteți obține acest lucru numai dacă sunteți un client al nostru, dacă plătiți acest produs sau acel serviciu”, îi poate ajuta cu adevărat. Dacă nu vă costă mult, de ce nu ar trebui să împărtășiți bunăstarea? De ce nu ar trebui să împărtășești cunoștințele? Este atât de important.
Andrei: Super. Și, de asemenea, pe această notă, cred că, pentru voi, ascultătorii, Content Marketingul ar putea fi ceva care ar fi ieftin să implementați. Chiar și realizarea unui podcast este în cele din urmă Content marketingul într-o formă care este conținut audio și video. Îl distribuim, aduce valoare. Nu ne costă nimic mai mult decât doar timpul nostru de a face și, evident, disponibilitatea și energia.
Alex: De asemenea, tu, Andrei, înveți multe. Faci podcast-uri, citești despre mine, sau oameni cu adevărat interesanți, iar apoi înveți multe din asta, despre propriile experiențe. Înțelegi ce fac și dacă ai ceva timp, este o mare șansă, este o oportunitate excelentă de a face ceva care oferă valoare ajutându-te pe tine însuți. Învață, dezvoltă abilități și idei noi.
Andrei: Da, este o mare oportunitate de fi înconjurat de oameni interesanți și experimentați în domeniile lor. Încerc mereu să aduc oameni care au experiențe pe care nu le am. La fel ca tine, Alex. Te implici cu toate aceste activități și ajuți clienții corporatiști sau ești consilier în consiliile guvernamentale și reprezinți activ comunitatea de afaceri din Marea Britanie în spațiul internațional. Deci, evident, ai un bagaj de cunoștințe în acest domeniu de care eu și ascultătorii putem beneficia.
Alex: Este interesant cum credem întotdeauna că nu avem prea multe de împărtășit. Dar toți avem propria noastră călătorie. Vom avea propriile informații despre ceea am experimentat. Iar unele dintre acestea vor fi lecții. Și deși s-ar putea să credeți că aceasta nu este o mare lecție pentru mine, pentru altcineva, ar putea fi destul de valoroasă. Deci să nu credeți niciodată că nu aveți valoare. Aveți conținut. Trebuie doar să vă gândiți la modalități prin care puteți să-l scoateți și la modalități de a articula într-o manieră pe care ceilalți o pot înțelege.
Andrei: Perfect, minunat. Acum, sperăm să trecem prin perioade economice mai bune, deși părerea mea personală este că nu suntem încă în partea de jos, în ceea ce privește impactul economic. Cu toate acestea, din punct de vedere al blocajului, sperăm că lucrurile vor începe să se deblocheze puțin în următoarele două luni. Așadar, întreprinderile mici și mijlocii au avut foarte mult de suferit în această perioadă, poate au reușit să se mențină deasupra apei, dar nu au crescut neapărat sau să prospere în acest timp. Alex, care crezi că ar fi unele lucruri care ar putea să le urmărească pentru viitor? Dacă au ratat barca ultima dată, când au avut prima ocazie de a schimba modul în care făceau lucrurile pentru a valorifica ceva, ce crezi că ar putea face acum pentru a obține un avantaj față de concurenții lor sau pentru a se stabili în industriile lor acum?
Alex: Acum trei luni, acum patru luni, nu am fi crezut niciodată că suntem în această poziție, dar iată. Deci nu știi unde vom fi peste trei sau patru luni. Uită-te la ce set de abilități ai în acest moment în afacerea ta. La un moment dat, vom începe să ieșim din asta, începem să vedem că unele restricții sunt reduse în Marea Britanie în acest moment. Când se va întâmpla acest lucru, lucrurile vor începe să se miște. Ce poți face în acest moment este să începi să privești în direcția potrivită.
Unde vreau să fiu? Ce personal stabil am? Ce seturi de abilități am? Cum este sănătatea mentală a personalului meu? Sunt susținuți de cineva? Știu cum se simt cu adevărat, sau mai degrabă suntem o echipă mare care se întâlnește o dată pe săptămână? Ați vorbit cu clienții tăi actuali? Ați vorbit cu clienții tăi din trecut? Începi să vezi și să înțelegi ce obiceiuri de cumpărare ar putea merge de acum încolo. Dacă sunteți în sectorul de retail, se vor întoarce în mod natural la cumpărăturile stradale la același nivel? Vor rămâne să cumpere foarte mult online? CEO-ul de la Dragon’s Den, acorda un interviu pe BBC în urmă cu câteva săptămâni: „Ceea ce a făcut pandemia a fost să accelereze ceea ce avea să se întâmple pe parcursul a cinci ani în raport cu cumpărăturile stradale”. Cred că este o schimbare fundamentală. Analizați la ce nivel ați greșit și ce ați învățat de acolo. Priviți ce seturi de abilități aveți și pe baza resurselor pe care le aveți în acest moment, în timp, discutați cu clienții voștri acum, informați-vă despre ce ar putea face, modul în care ar putea să vă cumpere produsul sau modul în care s-ar putea implica în viitor. Dacă nu ați făcut-o deja, creați relația respectivă. Va fi incert. Nu știm cum va arăta. Sperăm că economia va crește rapid.
Lucrurile s-ar putea schimba, dar cel puțin avem o înțelegere a lucrurilor la care se uită clienții și ce vor cumpăra în viitor. Am auzit speculații despre momentul în care toată lumea va ieși să-și cheltuie economiile. Nu știu dacă vor face asta. Cu siguranță, eu nu o voi face. Pe mine, acest lucru mă îngrijorează. Am suficiente economii? Nu am de gând să ies și să cheltuiesc, ci mai degrabă voi spune: „Trebuie să mă asigur că am o bază de clienți stabilă, afacerea mea merge bine și îmi construiesc economiile sau afacerile în perspectivă de viitor". Personal, nu sunt economist. Nu sunt sigur că vor ieși și vor cheltui pe diverse cumpărături. Discutați cu clienții voștri, uitați-vă la ce date aveți și la ce date puteți obține.
Ce poți face este creezi date despre personalul tău, publicul extern și clienții. Ce caută, ce gândesc, cum va fi pentru ei următoarea etapă. Așadar, indiferent de ce se va întâmpla în viitor, înțelegeți unde sunt resursele voastre, cele care conduc afacerea voastră. Și, de asemenea, cei care vor să vă cumpere produsele. Înțelegeți-vă clienții și personalul și prin ce etape trec ambele părți în acest moment.
Andrei: Super intuitiv. Și, de asemenea, tocmai mi-a venit în minte acum: un lucru pe care l-am făcut intern a fost să analizăm din nou procesele care se desfășoară, pentru că anul de până acum a fost ca o tornadă, ca să fiu sincer, astfel încât multe procese interne ar fi putut suferi modificări față de lucrurile cu care eram obișnuiți. Și cred că acest lucru se aplică în principal companiilor care au un element important al serviciului pentru clienți, fie că suntem noi, fie că este vorba de marketing sau servicii în general sau de prestare de servicii.
Acesta ar putea fi ceva cu care toată lumea a trebuit să jongleze în ultimele două luni. Și, în această direcție, Alex, ceea ce ai spus despre lucrurile care nu mai sunt în modul în care erau înainte, este foarte adevărat. Și cred că, pentru a arăta empatie față de clienții tăi și pentru a arăta că sunteți receptivi la nevoile lor, ar fi de folos să vă uitați la procesele pe care le-ați aplicat anterior în general și să vedeți dacă puteți restructura ceva sau să îl remodelați într-un mod care să ofere mai multă valoare la sfârșitul zilei acelei nișe specifice, deoarece clienții voștri nu știu dacă au certitudine cu privire la ceea ce se va întâmpla.
Așadar, le-ar putea fi mai greu să cumpere ceva timp de trei luni sau șase luni sau să nu se angajeze la cheltuieli timp de șase luni la același preț, în cazul în care nu știu dacă vor conduce aceeași activitate în două luni sau trei. Așadar, analizați procesele, asigurați-vă că acestea sunt aliniate cu așteptările care s-au schimbat poate în ultimele două luni și apoi vedeți cum puteți fi capabili să introduceți din nou acel proces în afacere și să-l respectați, deoarece asta este important pentru sustenabilitatea afacerilor.
Alex: Da, sunt de acord. Adică, revin la acest subiect: trebuie să încercați să analizați ce gândesc ceilalți. Dacă operezi un spațiu de birou mare pentru echipa ta, toată echipa ta va dori să se întoarcă și să lucreze la un program normal, cinci zile pe săptămână? Cineva probabil nu. Dacă vă aflați într-o poziție în care afacerea voastră poate funcționa de la distanță, puteți analiza reducerea costurilor spațiului de birou și un sistem rotativ pentru personalul dumneavoastră. Deci nu trebuie să fie la birou tot timpul.
Andrei: Super. Acum că ne apropiem de sfârșitul episodului, să încercăm să vedem care ar fi câteva puncte principale ale discuției. Cred că am făcut deja discuția destul de interesantă și utilă. Să vedem dacă putem rezuma tot ceea ce am discutat până acum în câteva aspecte principale.
Cred că empatia este o mare temă recurentă în ceea ce am discutat. O să te las pe tine, Alex, să încerci să rezumi un pic discuția, iar eu voi interveni pe parcurs.
Alex: După cum ai menționat, empatia este esențială pentru personal și pentru clienții voștri. Gândind din altă perspectivă, să nu credeți că oamenii vor începe să cheltuiască în masă. Ei vor ezita cu privire la cheltuirea banilor. Așadar, înțelegeți asta și uitați-vă la valoarea pe care o puteți crea. Căutați datele pe care le aveți deja. Deci, dacă aveți clienți, există vreo oportunitate de a reuni clienții într-o comunitate, într-un mediu de suport? Aveți grijă cu adevărat de sănătatea mentală a echipei voastre. Vor fi îngrijorați, vor fi anxioși, vor fi preocupați, la fel și clienții. Este o perioadă foarte, foarte dificilă. De asemenea- siguranța, asigurați-vă că empatizați cu ideea de siguranță la locul de muncă: "Vom asigura că mediile de lucru sunt curate și respectă distanțarea socială.” La fel și cu clienții.
Dacă sunteți o afacere B2C cu implicare directă cu clienții, este important să gândiți așa cum face clientul. Din nou, este dificil să planifici viitorul. Încercați însă să analizați seturile de date pe care le dețineți și ce v-ar putea spune ele despre cum ar putea arăta viitorul dintr-o serie de aspecte diferite. Acum, ce resurse aveți la nivel intern? Ce seturi de abilități aveți pe plan intern? Cum se simte personalul? Sunt implicați? Sunt motivați? Care sunt capacitățile lor de a se adapta? Sunt pregătiți suficient de mult în acest moment? Puteți să le puneți la îndemână cursuri de pregătire, astfel încât să puteți construi acel set de abilități interne pentru a vă pregăti pentru momentul în care vor ajunge?
Clienții voștri, ce gândesc ei? Ce gândesc despre prețuri? La ce se gândesc să cumpere? Toate aceste lucruri, încercați să treceți prin ele și să le analizați corespunzător. Arătând implicare, încercați să intrați în acel angajament, acel dialog cu ei.
Câteva alte lucruri de care trebuie să țineți cont: este dificil să cheltuiți în acest moment, nu? Dacă aveți posibilitatea, uitați-vă la cum puteți introduce bani în afacere în acest moment care pot oferi un anumit grad de răspunsuri la provocările cu care v-ați confruntat deja. Andrei, ai menționat despre content marketing. Oferă valoare creând podcast-uri, creează conținut. Dacă nu scrii un blog, scrie un blog. Dacă îți conduci propria afacere, scrie un blog despre lucrurile cu care te confrunți, îi va ajuta pe ceilalți. S-ar putea să nu conducă la clienți noi, dar cel puțin ești vizibil. Și cel puțin ai obținut lecțiile pe care le înveți și le-ai notat, astfel încât să nu le uiți nici pe ele. Dar s-ar putea să-i ajute pe alți oameni care îți urmăresc blogul. După cum a spus Andrei, este vorba cu adevărat despre conținut și fii inovativ în acest sens.
Emisiunea ta se numește „The Marketing Innovation Show”, nu? Și trebuie să te uiți la a fi inovator în raport cu modul în care intri pe piață, cum te colaborezi, cum asculți, cum interacționezi. Este cu mult mai puțin decât o stradă unidirecțională și cred că acest lucru a dispărut. Când vom ieși din situația actuală, va fi o stradă cu două sensuri cu clienții tot timpul. Va fi mult mai multă legătură între persoane, mult mai multă conversație.
Ultimul punct este: dacă afacerea ta suferă, chiar te înțeleg. Nu este ușor. Știu că ai nopți nedormite ca mine. Știu că ești îngrijorat de viitor. Îți faci timp să lucrezi pe plan intern? Dacă aveți ocazia să vă analizați evoluția profesională, există o mulțime de resurse pe care le punem la dispoziție gratuit în acest moment. Folosește-l pentru a te dezvolta, dar folosește-l pentru a te uita unde se află afacerea voastră. Chestiile astea au fost întotdeauna lăsate spre final. Acum este un moment liniștit al afacerii.
Privește-le, uită-te la partea aceea, termină lucrurile pe care ai vrut să le faci. Va mai dura o perioadă până când totul se va debloca. Dar cred că va fi o distanțare socială, pot exista alte valuri de îmbolnăviri și lucruri de genul acesta. Prin urmare, trebuie să aveți sistemele bine puse la punct și să puteți face față unei piețe instabile. Ați putea avea brusc magazine unde oamenii merg și cumpără lucruri și apoi brusc a doua zi: nu mai puteți. Trebuie să vă gândiți cu adevărat la modul în care puteți construi această rezistență în modelul vostru de operare a afacerii cât mai bine.
Dar punctul meu final, de care am menționat anterior, este sănătatea mintală. Aveți grijă de propria sănătate mentală, aveți grijă de sănătatea mintală a echipei voastre. Construiți acele conversații, asigurați-vă că aveți timp de pauză cu echipele pe care le conduceți, cu echipele pe care le gestionați. Asigurați-vă că afacerea are asta și arată empatie. Este atât de important!
Sperăm că ți-a plăcut acest episod, chiar și sub forma unui articol! Vezi restul episoadelor pe următoarele platforme:
INTRĂ ÎN CONTACT CU ALEX:
Website: https://alexdemitchell.com/
Podcast: https://www.youtube.com/channel/UCrwW...
KitUsOut: http://kitusout.org/
Institute of Directors: https://www.iod.com/
Twitter: https://twitter.com/AlexDEMitchell
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/alexdemit...