Agenție de Digital Marketing, Social Media & PPC | Marketiu Romania

View Original

5 Instrumente pentru content marketing

Atunci când vorbim despre content marketing, putem spune că acesta reprezintă cea mai bună modalitatea de a-ți introduce brandul în fața consumatorilor. Indiferent de acțiunea pe care dorești să o intreprinzi, conținutul va fi întotdeauna foarte important. Prin utilizarea strategiei de marketing potrivite, dar și prin crearea unui conținut fabulos, te vei putea detașa de restul competitorilor și vei putea crește popularitatea brandului construind o comunitate activa în jurul acestuia. Poate fi destul de dificil să creezi în mod constant conținut calitativ, atrăgător și relevant, însă pentru a-ți ușura munca, există diverse instrumente care vin în ajutorul tău. Îți dorești să afli care sunt acestea?

Iată 5 instrumente eficiente pentru content marketing:


1. Grammarly

Grammarly este cel mai utilizat instrument de content marketing în momentul actual. Acesta este un instrument gratuit, foarte ușor de folosit, care oferă o serie de funcții de editare și acționează ca un asistent de scriere digital, bazat pe Inteligență Artificială. Pe lângă sugestiile obișnuite legate de ortografie, gramatică sau punctuație, cei ce îl utilizează pot primi și sfaturi legate de posibile reformulări pentru îmbunătățirea conciziei, alegerea unor cuvinte mai atractive sau chiar o evaluare a tonului general. Unul dintre avantajele majore ale acestui instrument este acela că este compatibil cu orice dispozitiv, procesor sau sistem de operare. Prin urmare, te vei putea bucura de ajutorul său pentru realizarea unui conținut corect și atractiv, indiferent de dispozitivul sau de sistemul de operare folosit.


2. Semrush

Atunci când creezi conținut, unul dintre lucrurile de care trebuie să ții cont este optimizarea SEO. Dacă nu știi care sunt cuvintele cheie potrivite pentru tine, Semrush este instrumentul care îți va fi de mare ajutor. Acesta facilitează descoperirea noilor cuvinte cheie, permițând filtrarea opțiunilor în funcție de locație, concurența sau volumul căutărilor. Desigur, Semrush poate fi utilizat și pentru cercetarea pieței, analiza de trafic sau conținut. Mai mult de atât, te poate ajuta să urmărești desfășurarea diverselor activități din cadrul echipei, pentru a te putea asigura că acestea sunt finalizate la timp. Sfatul nostru este să iei în considerare includerea acestuia în strategia de marketing, în vederea obținerii celor mai bune rezultate! 


3. Hubspot 

Acesta este unul dintre cele mai populare instrumente din sfera marketingului digital. Popularitatea sa vine mai ales prin prisma faptului că oferă diverse servicii utile, mare parte dintre ele fiind gratuite. Printre acestea se numără instrumente pop-up, chatbots și chat live, dar și un instrument multifuncțional WordPress. Indiferent că deții o afacere mică sau una deja dezvoltată, Hubspot poate fi un real ajutor pentru tine. Cu ajutorul multitudinii de funcții pe care le deține, acest instrument va verifica și menține calitatea conținutul pe care dorești să îl distribui, oferindu-ți o analiză a impactului pe care acesta îl are. În plus, vei putea crea conținut adaptat pentru mobil, fapt ce te va ajuta să ajungi la mai mulți utilizatori. În acest mod, te vei putea bucura de rezultate vizibile, într-un mod rapid și simplu. 


4. Yoast

Un alt instrument eficient atunci când vine vorba de optimizarea SEO este Yoast. Acesta este un instrument multifuncțional WordPress, care te ajuta pas cu pas în crearea unui conținut prietenos și relevant. Yoast îți va permite să optimizezi conținutul în jurul cuvântului cheie dorit, incluzând titlul, imaginile, dar și descrierile, să previzualizezi și să editezi metadescrierile, îți va sugera link-uri interne relevante și nu numai. Toate acestea vor îmbunătăți conținutul distribuit de tine, iar în acest mod, vei putea obține poziții mai bune în clasamentele motoarelor de căutare.


5. Canva 

Dacă până acum ne-am concentrat pe conținutul scris și pe acele instrumente care îți pot oferi diverse insight-uri, acum venim cu un instrument care îți va fi de ajutor pe partea vizuală. Canva este o platformă ușor de utilizat, care permite crearea unei varietăți de elemente grafice pentru orice afacere. Poți crea designul dorit de la zero, folosind diversele elemente care îți sunt puse la dispoziție precum videoclipuri, imagini, stickere și alte asemenea. Dacă creare elementelor vizuale nu este punctul tău forte sau dacă pur și simplu nu ai inspirație, Canva oferă și extrem de multe șabloane pentru diverse materiale precum postări pentru social media, afișe, prezentări, bannere și multe altele. Este un instrument gratuit, deci tot ce trebuie să faci este să îți creezi un cont și să dai frâu liber imaginației. Include-l în strategia de marketing și îmbunătățești calitatea conținutului tău!

Acestea sunt 5 dintre cele mai eficiente instrumente de content marketing. Ele te vor ajuta să creezi conținut relevant, optimizat corespunzător, dar și atrăgător, astfel încât să îți poți crește și dezvolta afacerea. Poți încerca să incluzi în strategia ta unul sau mai multe dintre cele prezentate anterior. Indiferent care este alegerea ta, cu siguranță îți vor fi de mare ajutor! Dacă întâmpini dificultăți în implementarea acestora sau dacă dorești să ai mai multe informații ne poți contacta oricând!