Servicii de optimizare și promovare SEO


SEO (Search Engine Optimisation) este una dintre cele mai renumite modalități de promovare online. Această popularitate este datorată mai ales efectelor pozitive pe termen lung pe care o optimizare SEO profesională și de calitate o poate aduce unui website.

Principalul mod prin care SEO ajută la vizibilitatea online a unei afaceri este creșterea expunerii în rezultatele căutărilor organice prin intermediul motoarelor de căutare. Această vizibilitate poate fi manipulată printr-o optimizare SEO strategică, astfel încât afacerea ta să apară pe primele poziții pentru cuvinte care sunt specifice tipului tău de business, dar și pentru cuvinte asociate care denotă o “intenție de cumpărare” mare din partea publicului care caută online folosind aceste cuvinte.

Am colaborat cu Marketiu pentru a ne îmbunătăți și revigora prezența brandului nostru în online. Cunoștințele lor și perspectiva actuală au contribuit la o creștere considerabilă, în timp ce echipa lor tânără și tonică a rezonat foarte mult cu abordarea noastră dinamică.
— — Andrei Păcuraru, CEO Shepherd Tone

Un exemplu practic poate fi chiar agenția noastră: Serviciile oferite de noi se axează cel mai mult pe partea online a marketing-ului, având ca și servicii de bază Social Media, PPC, SEO, Marketing B2B, și altele. Însă competiția este foarte mare pentru astfel de cuvinte cheie, iar noi, fiind relativ noi pe piața din România in comparație cu agenții care au fost prezente de peste 8-10 ani, a trebuit să dezvoltăm o strategie pentru a obține vizibilitate cât mai rapid, într-un spațiu foarte competitiv. Astfel, am dezvoltat o strategie de cuvinte cheie și am optimizat conținutul atât pe site cât și link-uri în afara acestuia, pentru a câștiga expunere pentru cuvinte cheie precum “Agenție de Publicitate”, “Content Marketing” sau “Agenție Digital Marketing București” - reușind, și fiind în topul căutărilor, pe prima pagină, după astfel de termeni, după doar 3 luni de la începerea acestei campanii.

Desigur, în funcție de clienți aceste strategii diferă - însă un lucru este sigur: în termen de 4-6 luni, am reușit să obținem constant creșteri de cel puțin 400% - 500% în vizibilitatea online pentru toți cei cu care lucrăm sau am lucrat în trecut.

O campanie SEO de succes este alcătuită, însă, din până la 30 de serii de activități individuale de optimizare, bazate pe research pe care îl facem pentru fiecare client în parte - este, deci, un proces amănunțit, în adâncime și pentru care vei lucra cu cei mai buni specialiști din industrie. Iar partea cea mai bună este că, și tu, vei vedea garantat rezultatele.

Hai să îți povestim puțin în ce constă strategia SEO abordată de noi, ca să îți fie mai clar procesul nostru de muncă.

On Site SEO

Una dintre activitățile pe care le desfășurăm și care aduce cele mai bune rezultate este strategia de on-site SEO. Pentru a avea un site web optimizat pentru căutările online, crearea unor pagini bine structurate și alegerea unor cuvinte cheie potrivite business-ului tău sunt baza unei strategii SEO reușite.

În funcție de natura business-ului tău, adaptăm aceste strategii pentru ca afacerea ta să ajungă în topul căutărilor:

  • Articole de blog pe baza unor subiecte stabilite împreună: acestea vor răspunde nevoilor și întrebărilor clienților tăi potențiali și le va oferi mai multe detalii despre produsele/serviciile tale, plasându-te pe tine într-o poziție de lider în industrie.

  • Optimizarea titlurilor și a meta-descrierilor: una dintre cele mai importante etape ale strategiei SEO, acestea sunt elementele de conținut ale unei pagini web care îl vor ajuta pe utilizator să decidă cât de util și relevant îi este conținutul găsit pe website-ul tău. 

  • Optimizarea blocurilor de text: integrarea cuvintelor cheie relevante afacerii tale într-un mod natural în paginile existente din site, astfel încât să ajute la creșterea rank-ului site-ului și să atragă un număr mai mare de vizite organice.

  • Optimizarea imaginilor: denumirea corectă din punct de vedere SEO a imaginilor afișate pe site.

  • Optimizarea vitezei de încărcare a site-ului web: site-urile cu o viteză mare de încărcare vor fi preferate atât de utilizatori, cât și de motoarele de căutare atunci când afișează rezultatele unei căutări.

Off site SEO

Deși nu la fel de cunoscută precum strategia de on-site SEO, practicile de off site SEO sunt la fel de importante și au rolul lor bine definit:

  • Link Building: crearea de link-uri externe către site-ul tău, provenite de la alte site-uri relevante și de înaltă calitate, care vor aduce mai multe vizite pe site și potențiali clienți. Cel mai eficient mod pentru a câștiga acest backlink-uri este prin a scrie articole și a le publica pe diverse site-uri relevante publicului tău țintă.

  • Guest Blogging: crearea de conținut educativ și util pentru alte bloguri din domeniu, în schimbul unui sau mai multor backlink-uri către site-ul tău (poate fi o activitate mai time-consuming, ținând cont că mai întâi e nevoie să găsești bloguri relevante, să contactezi deținătorul și să obții acordul lui). 

  • Content Marketing: monitorizăm menționările brandului de pe internet și contactăm sursele pentru a include backlink pe numele brandului.

  • Social Media: activitatea pe social media este o altă activitate de off site SEO care poate aduce mai mulți vizitatori pe site prin intermediul postărilor, acestea părând de multe ori în rezultatele căutărilor.

  • Google My Business: setarea și actualizarea periodică a unui profil Google My Business te poate ajuta și ea la creșterea vizibilității în mediul online.

În paralel, campaniile PPC și Google Marketing sunt foarte folositoare pentru a crește reputația site-urilor și a câștiga expunere afacerii tale în fața potențialilor cumpărători. Desigur, am putea să vorbim la nesfârșit despre toate acestea, dar am prefera să îți oferim specific sfaturi pentru ca și TU să poți obține, poate chiar împreună cu noi, aceleași rezultate.

Ai vrea să explorăm mai departe modul în care am putea contribui creșterii afacerii tale?

Am fi fericiți să vorbim