Cum să alegi influencerii potriviți pentru afacerea ta

Cum să alegi influencerii potriviți pentru afacerea ta

De câțiva ani buni, evoluția din lumea social media a lansat o nouă meserie ce se pare că a avut un succes răsunător. Creatorii de conținut și influencerii sunt noii termeni care completează strategia de marketing a unui brand ce își dorește să ajungă mai aproape de clienții săi și nu numai. Însă cum știi dacă astfel de colaborări sunt potrivite și pentru business-ul tău sau, la fel de important, cum alegi influencerii potriviți care să fie niște reprezentanți pentru imaginea ta?

Ghid de marketing digital pentru o cafenea

Ghid de marketing digital pentru o cafenea

Există soluții moderne și eficiente care pot transforma o cafenea locală într-o destinație preferată de către comunitate. Elaborarea unei strategii de marketing pentru cafea nu este un proces ușor. La urma urmei, nu există o soluție unică, de aceea trebuie să o creezi în funcție de piață, public țintă și maturitatea afacerii. Poate suna descurajant la început, însă suntem aici pentru a-ți da o mână de ajutor, de aceea îți vom oferi câteva sfaturi pe care să le ai în vedere. Totuși, nu uita că poți apela oricând la o agenție de marketing digital dacă simți că nu te descurci.

Marketing B2B în 2024 - Cum să îți atingi obiectivele de business prin LinkedIn Ads

Marketing B2B în 2024 - Cum să îți atingi obiectivele de business prin LinkedIn Ads

LinkedIn a depășit de mult era în care era folosit doar pentru networking sau dezvoltarea relațiilor profesionale. Acum, platforma este mai degrabă o prefață a marketingului B2B, un canal de promovare al afacerilor, o firmă ascunsă de recrutare și un spațiu unde formatorii de opinie se fac auziți în ceea ce privește subiectele profesionale. Un mic Facebook am putea să îi spunem, unde a avea profilul cât mai bine optimizat este un must. 

Mai are rost să faci email marketing în 2024?

Mai are rost să faci email marketing în 2024?

Se spune că niciodată să nu te contrazici cu oamenii care cred că email marketingul a murit. Noi suntem complet de acord! Este o discuție pierdută cu cei care cred că oamenii nu mai deschid newslettere, asta într-o lume în care toată lumea are nevoie de o adresă de mail pentru a folosi orice fel de aplicație pe telefon sau pentru a plasa o comandă online. Însă, noi nu ne-am pierdut speranța că părerile se pot schimba. Tocmai de aceea astăzi vom povesti puțin despre cum promovarea prin email marketing încă este extrem de eficientă pentru afacerile care se adresează direct consumatorilor (B2C).

Marketing pentru agenții imobiliare

Marketing pentru agenții imobiliare

Piața imobiliară este în continuă evoluție și, ca profesionist în acest domeniu, trebuie să fii întotdeauna la curent cu schimbările pentru a rămâne în joc. Având la dispoziție atât de multe idei de marketing pentru agenții imobiliare, este esențial să le selectezi pe acelea care crezi că vor funcționa cel mai bine pentru afacerea ta.

Inteligența artificială în 2024: 3 trend-uri de care să ții cont

Inteligența artificială în 2024: 3 trend-uri de care să ții cont

Algoritmi, funcționalități, trend-uri - toate se modifică de la o lună la alta și, dacă nu le urmărești îndeaproape, îți pot influența eficiența strategiei de marketing și, implicit, business-ul. Suntem martorii unor schimbări tehnologice care vor reinventa modul în care lucrăm, iar AI-ul este în centrul acestora. Marile companiilor investesc deja masiv în inteligența artificială pentru a obține avantaje competitive într-o lume a afacerilor pe care tehnologia o modifică într-un ritm alert.

Magazin e-commerce fără plan de promovare pentru Black Friday 2023? Ia-ți 10 minute să citești sfaturile noastre

Magazin e-commerce fără plan de promovare pentru Black Friday 2023? Ia-ți 10 minute să citești sfaturile noastre

Black Friday, aka unul dintre cele mai așteptate evenimente de cumpărături din întreaga lume, its just around the corner. Magazinele online trebuie să aibă site-ul, strategia și promovarea bine puse la punct pentru a se asigura că eforturile lor sunt maximizate de Black Friday. O agenție de marketing digital este o componentă cheie într-o perioadă agitată ca aceasta, care te poate ajuta în coordonarea și implementarea tuturor procedurilor de care trebuie să ții cont. Însă, dacă anul acesta Black Friday nu te-a prins pregătit cu o echipă de specialiști, agenția noastră de marketing digital din București are câteva sfaturi de care ar trebui să ții cont atunci când ai un magazin e-commerce, pentru a te asigura că ai situația sub control în ziua cea mare.

Cum a fost la DigiCon 2023?

Cum a fost la DigiCon 2023?

Dacă încă nu știi ce este DigiCon - Marketing Innovation Conference, te invităm să citești articolul nostru despre Conferința DigiCon, unde vei afla cine suntem și cu ce ne ocupăm. Însă, dacă ai auzit de noi și ai și participat la eveniment, dă-ne voie să îți reamintim ce s-a întâmplat. Si chiar dacă nu ai fost alături de noi, citește în continuare și descoperă de ce nu ar trebui să ratezi ediția următoare.

Cum să eficientizezi bugetele pentru campaniile din Google Ads

Cum să eficientizezi bugetele pentru campaniile din Google Ads

Probabil că și tu te-ai gândit să adăugi Google Ads la strategia de marketing, dar nu ești sigur de unde să începi sau cum vor funcționa aceste campanii pentru tine. De asemenea, poate că fiind la început încă nu îți permiți să investești un buget foarte mare în acestea. Nu îți face griji! Când sunt configurate și gestionate eficient, campaniile Google nu trebuie să fie costisitoare. De fapt, Google Ads poate oferi o rentabilitate ridicată a investiției, fiind în același timp un instrument extrem de util pentru a crește gradul de cunoaștere a brandului și a genera potențiali clienți.

Au început înscrierile la DigiCon 2023 - Conferința inovației în Marketing

Au început înscrierile la DigiCon 2023 - Conferința inovației în Marketing

Luna septembrie aduce vești bune - tocmai am pornit înscrierile pentru cea de-a treia ediție a conferinței în marketing DigiCon

Echipa Marketiu organizează pentru a treia oară Conferința Inovației în Marketing, dedicată top managementului și antreprenorilor, unde sunt așteptați peste 250 de specialiști din domeniul marketingului. 

Pe data de 20 octombrie, vă dăm întâlnire la Sala Luceafărul din centrul Bucureștiului, acolo unde veți avea șansa să aflați cele mai noi tendințe din marketing, dar și să experimentați tehnologii ale viitorului alături de alți marketeri cu care veți avea ocazia să socializați, atât în timpul conferinței, cât și la afterparty.

Cum să îți crești afacerea Ecommerce pentru succes

Cum să îți crești afacerea Ecommerce pentru succes

Dacă ești unul dintre acei antreprenori ambițioși, care se încumetă să înceapă de la zero o afacere de tip Ecommerce, probabil ai aflat deja că acest lucru nu va fi tocmai ușor. Cu toate acestea, dacă ai ajuns aici, te afli deja pe drumul cel bun! Creșterea unei afaceri Ecommerce poate părea o sarcină descurajantă, mai ales dacă pornești de la zero. Totuși, cu strategia și execuția corecte, poți trece de la nimic la ceva impresionant și poți ajunge să creezi chiar o afacere globală de succes. Cum totul trebuie să pornească de undeva, am alcătuit un scurt ghid, pas cu pas, în care vom acoperi elementele esențiale pe care trebuie să le ai în vedere atunci când dorești să îți crești afacerea de tip Ecommerce! 

Email marketing: 5 Emailuri automatizate pe care ar trebui să le aibă orice Ecommerce business

Email marketing: 5 Emailuri automatizate pe care ar trebui să le aibă orice Ecommerce business

Email marketingul continuă să fie cel mai eficient mod de a ține legătura cu publicul tău și de a-i ține la curent cu activitatea în scopul loializarii acestora. De fapt, 64% dintre micile afaceri folosesc email marketing pentru a ajunge la clienți. Totuși, pe lângă clasicele newslettere, secretul este să implementezi și emailurile automatizate potrivite. Utilizandu-le pe cele corespunzătoare, poți oferi abonaților o experiență fantastică și îi poți face să revină întotdeauna la tine. 

Ghid de marketing digital pentru un cabinet stomatologic

Ghid de marketing digital pentru un cabinet stomatologic

Dacă ești un medic stomatolog aflat la început de drum, poate fi tentant să lași pacienții noi să te găsească fără a investi într-o strategie de marketing digital corespunzătoare. Dar creșterea constantă a bazei de pacienți este esențială pentru o mai bună funcționalitate a cabinetului, mai ales că pacienții se pot muta, schimba furnizorii sau chiar părăsi cabinetul din diverse motive. Media digitală și internetul au devenit indispensabile pentru pacienți, în drumul lor spre a găsi cea mai bună opțiune pentru asistența medicală în domeniul dentar. Acum, mai mult ca niciodată, pacienții folosesc internetul înainte de a lua decizia de cumpărare, mai ales că și instrumentele prin care pot face acest lucru se dezvolta pe zi ce trece. 

TikTok Ads vs. Facebook Ads: diferențe de targetare

TikTok Ads vs. Facebook Ads: diferențe de targetare

În era digitală actuală, platformele de social media au devenit unele dintre cele mai puternice instrumente pentru publicitate. Este absolut necesar să folosim platforme precum Facebook, Instagram sau TikTok pentru a genera vânzări online și a crește notorietatea brandului, în special în rândul tinerilor. Însă, aceste ad-uri se pot transforma într-o “gaură” în buget dacă reclama nu este una concisă, atractivă, care să capteze atenția din primele secunde și care să îi determine pe utilizatori să facă acțiunea dorită de noi.