Promovare Google Ads
Campanii PPC (Pay-Per-Click) & Bing
Promovarea prin Google Ads este unul dintre cele mai eficiente canale de marketing digital, pentru că te ajută să atragi trafic de calitate, lead-uri și vânzări rapide. Practic, prin licitarea unor cuvinte cheie relevante, anunțurile tale apar în primele rezultate din Google sau Bing. În plus, poți folosi diferite tipuri de campanii Google Ads: de la Search și Display, până la Performance Max, Shopping, Demand Generation sau YouTube Ads, ca să ajungi exact la publicul potrivit afacerii tale, pe canalul relevant pentru a atinge fiecare KPI (Awareness, Brand Recall, Engagement, Conversii)
Printr-o strategie eficientă de promovare online prin intermediul Google Search Ads, Display sau pMax poți să atragi noi clienți spre site-ul tău, dar și să ajungi din nou la vizitatorii din trecut - prin intermediul campaniilor tip Remarketing.
De ce ai alege să te promovezi prin campanii Google Ads?
Acest tip de promovare online îți oferă șansa să apari în primele rezultate exact atunci când clienții sau potențialii cumpărători caută produsele sau serviciile tale. Practic, ai control total asupra cuvintelor cheie pe care vrei să fii găsit și ajungi direct la publicul interesat.
Mai mult, spre deosebire de alte tipuri de reclame, nu plătești decât în momentul în care un potențial cumpărător sau client navighează spre site-ul tău.
Tipuri de Campanii Google Ads
Campanii
Google Display Ads
Campaniile de Google Ads prin network-ul Display sunt folosite pentru creșterea vizibilității brandului, promovarea de produse sau servicii specifice, creșterea traficului către site-ul tău, îmbunătățirea ratei de conversie și multe altele.
Campaniile de Google Display sunt dispuse pe numeroase platforme din mediul online: site-uri web, bloguri, Youtube sau Gmail. Caracteristica principală a acestor tipuri de campanii este faptul că mizează pe componenta vizuală a ad-urilor. Campaniile de Google Display sunt formate din imagini, videoclipuri, text și combinații între acestea. În plus, reprezintă o soluție eficientă pentru retargetarea consumatorilor cu care business-ul tău deja a interacționat.
Campanii
Google Search Ads
Campaniile de Google Search sunt ideale dacă vrei să îți faci serviciile sau produsele cunoscute. Ele sunt afișate utilizatorilor care caută anumite cuvinte cheie sau expresii în legătură cu produsele sau serviciile pe care tu le oferi. În general, campaniile de Google Search sunt folosite pentru a spori traficul către site-ul tău web, a-ți crește vânzările și a-ți îmbunătăți notorietatea brandului.
Campaniile de Google Search sunt unele dintre cele mai folosite campanii, deoarece sunt foarte flexibilie și ușor de controlat, din punctul de vedere al bugetelor. Poți ajusta sumele investite în campanie, zonele geografice, profilul demografic și momentul afișării anunțurilor pentru a-ți atinge obiectivele. De asemenea, poți alege să afișezi anunțurile numai utilizatorilor care se află într-un anumit stadiu al ciclului de cumpărare și să-ți personalizezi anunțurile în funcție de istoricul de căutare a utilizatorilor.
Campanii pe
Youtube
Campaniile publicitare din YouTube sunt anunțuri video care apar în timpul vizionării altor videoclipuri pe această platformă. Ele pot fi reclame TrueView, care permit utilizatorilor să le ignore după primele 5 secunde sau Bumper Ads, care nu pot fi ignorate și au maxim 6 secunde.
O promovare online prin YouTube ajunge direct la publicul relevant și au foarte multe opțiuni de personalizare și posibilități de măsurare a performanțelor. Companiile pot selecta audiența dintr-o gamă largă de opțiuni, precum vârstă, gen, localizare și interese, asigurându-se că anunțurile lor sunt afișate persoanelor care ar fi cel mai interesate de produsele sau serviciile lor. Mai mult, poți segmenta chiar audiența anumitor canale care ar putea fi de interes brandului tău - pretty cool, huh?
Campanii
Google Performance Max
Campaniile Google Performance Max folosesc inteligența artificială pentru a-ți arăta anunțul în fața publicului cel mai relevant și pregătit să ia decizia de cumpărare, adică personalizează anunțul pentru fiecare potențial client în parte. Performance Max se concentrează pe obiectivele de performanță ale companiei, prin combinarea diferitelor imagini, titluri și descrieri și analizează care sunt cele care răspund cel mai bine în fața consumatorilor.
Ele combină toate canalele disponibile ce sunt folosite de Google - Search, Display, Video (Youtube), Demand Gen & Shopping.
Aceste campanii pot avea scopul de a crește vânzările, numărul de conversii, click-urile sau de a obține o expunere mai amplă - în funcție de ce iți dorești să obții exact prin intermediul lor. Cu ajutorul algoritmilor, și avand setari foarte bine definite de partea noastră, aceste campanii sunt foarte puternice mai ales pentru eCommerce și optimizate în funcție de datele și performanța campaniilor anterioare. Astfel, campaniile Google Performance Max pot crește incremental rezultatele obținute pe măsură ce contul evoluează și optimizările sunt eficient implementate.
Cum îți putem îmbunătăți performanța?
De multe ori, promovarea online nu aduce rezultatele așteptate pentru că nu este setată corect: publicul țintă nu este definit clar, mesajele nu sunt suficient de convingătoare sau paginile de destinație nu sunt optimizate pentru conversii. În plus, mulți ignoră partea de excludere a termenilor de căutare nerelevanți, ceea ce duce la irosirea bugetului.
Noi te ajutăm să eviți aceste greșeli și să investești bugetul acolo unde contează. Astfel, promovarea prin intermediulGoogle Ads devine mai eficientă, atragi trafic / oameni real interesați și obții mai multe vânzări la un cost mai bun.
Poți citi mai multe despre abordarea noastră în strategia de Google Ads din studiul de caz pentru Premium Store - o afacere de comerț tradițional ce a implementat și componenta e-commerce.
Ce spun clienții noștri…
“A fost o colaborare excepțională și așteptăm cu drag să lucrăm din nou împreună!”
