5 instrumente de Email Marketing pe care toți marketerii ar trebui să le folosească

Este e-mailul în continuare cea mai bună metodă de marketing? Deși vedem previziuni negative pentru acest serviciu din când în când, e-mailul este în continuare câștigătorul. Cu atât de multe canale social media, este ușor să îți scape din vedere faptul că e-mailul este în continuare cea mai puternică metodă promoțională disponibilă pentru comercianții din online retail, indiferent dacă te concentrezi pe click-uri, conversii sau ROI. De fapt, email marketing a avut un ROI mediu de 122%, care este de patru ori mai mare decât orice altă metodă de marketing, inclusiv rețelele sociale, direct mail și paid search.

Există mai mulți factori de luat în considerare atunci când cauți un instrument adecvat pentru a desfășura campaniile de email marketing. Opțiunile de marketing prin e-mail, ușurința utilizării, securitatea și conformitatea cu reglementările și, bineînțeles, costul sunt câteva dintre cele mai importante puncte de care oamenii de marketing trebuie să țină cont atunci când aleg un instrument de marketing prin e-mail.

Așadar, care sunt instrumentele pentru desfășurarea campaniilor de e-mail productive? În acest articol, vei găsi top 5 instrumente de marketing prin e-mail pe care fiecare marketer ar trebui să le utilizeze.

Sendinblue

Una dintre cele mai populare soluții de email marketing de pe piață astăzi, Sendinblue a debutat ca o soluție accesibilă și simplă pentru conectarea cu clienții. De-a lungul anilor, serviciul a evoluat într-un sistem de marketing complet funcțional, completat nu numai cu marketing și automatizare uimitoare, ci și cu conexiuni SMS și suport CRM.

Prin Sendinblue, companiile pot proiecta fluxuri de automatizare pe baza comportamentelor declanșate de la clienți. Sendinblue oferă, de asemenea, algoritmi AI în cadrul pachetelor puțin mai scumpe, astfel încât să poți prevedea cel mai bun moment pentru a trimite un e-mail sau un SMS. Sendinblue are propriul instrument de formulare încorporat, astfel încât vei putea colecta noi clienți potențiali și pentru campaniile tale.

Omnisend

Omnisend este o platformă de automatizare a e-mailurilor și marketingului adaptată pentru eCommerce. Cu Omnisend poți crea fluxuri de automatizare robuste, poți utiliza segmentare avansată, personalizare și multe altele. Cel mai important, poți adăuga mai multe canale în același flux pentru a crea o comunicare perfectă cu clienții, combinând e-mail, SMS, notificări push, Facebook Messenger, WhatsApp și multe altele.

Această platformă oferă, de asemenea, o mulțime de șabloane pentru formulare de abonare la nwesletters, pentru e-mailuri, campanii de e-mail și fluxuri de lucru de automatizare pentru a face platforma ușor de utilizat și de a vă scala afacerea. Se integrează cu toate platformele de comerț electronic precum Shopify, Woocommerce, Bigcommerce, Magento și altele.

MailChimp

MailChimp are peste 14 milioane de clienți și este foarte popular în rândul întreprinderilor mici și mijlocii. Și-a câștigat reputația pentru ușurința utilizării și concentrarea asupra șabloanelor de e-mail atrăgătoare, frumos proiectate și a formularelor de abonare.

MailChimp se integrează, de asemenea, cu o gamă largă de instrumente terță parte, inclusiv multe platforme de eCommerce, cum ar fi Shopify, Magento și Bigcommerce, pentru a numi doar câteva. Funcțiile platformei includ mesaje trigger-based, verificarea scorului de spam și o gamă completă de raportări. De asemenea, poți previzualiza mesajele în diverși clienți de e-mail, poți utiliza direcționarea geografică și livrarea în funcție de fusul orar.

HubSpot 

Platforma pentru email marketing oferită de HubSpot este disponibilă gratuit, ceea ce este minunat pentu un marketer la început de drum, care doar încearcă să-și dea seama de ce are nevoie dintr-un instrument de automatizare. Când crezi un e-mail, poți alege dintr-o serie de șabloane predefinite și cu aspect profesional sau poți crea ceva nou. Editorul este drag-and-drop, astfel încât personalizarea conținutului este simplă.

Companiilor li se oferă libertatea de a previzualiza e-mailurile înainte de a le trimite, astfel încât să te asiguri că totul funcționează așa cum ar trebui. Când ești gata să începi trimiterea e-mailuri, tehnologia CRM gratuită încorporată în platformă te va ajuta să segmentezi publicul corespunzător.

Klaviyo

Klaviyo este o soluție bazată pe cloud care preia din strălucirea MailChimp și o ridică la un nivel. Motto-ul său „Oferiți un marketing mai inteligent” este unul potrivit, deoarece îți permite să încorporezi istoricul clienților și datele deținute în altă parte, pentru a-ți permite să creezi campanii de e-mail targetate.

Se integrează cu publicurile personalizate Facebook (ceea ce îl face excelent pentru campaniile publicitare pe Facebook), permite segmentarea direcționată, include teste AB pentru clienții plătitori și oferă un serviciu de chat live. Pe scurt, aceasta este o opțiune excelentă, indiferent dacă ești o afacere mică, mijlocie sau mare.

E-mailul este în continuare cea mai bună strategie de marketing disponibilă pentru retailerii online. Și dacă nu îl folosești cât mai mult posibil, atunci vei pierde vânzări și profit semnificativ. Instrumentele din această listă oferă un set de opțiuni care îți permit să obții maximul absolut din campaniile tale.

Deci, ce platformă vei alege?