Promovare Google PPC

Campanii Pay-Per-Click Google & Bing

 

Fiind unul dintre elementele de bază ale unui Marketing Mix de succes, Promovarea prin Google PPC (sau Per-Per-Click) marketing este o tactică răspândită pentru a stimula traficul și conversia potențialilor noi clienți.

Prin promovarea online prin intermediul Google Search, Display sau Ecommerce poți nu doar să atragi noi clienți spre site-ul tău, dar si să ajungi din nou la vizitatorii din trecut prin intermediul campaniilor tip Remarketing.

 
marketiu-ads-ppc.png
 



De ce ai alege să te promovezi prin Google Ads?

Promovarea prin Google Advertising îți oferă posibilitatea de a te situa între primele rezultate pe care un potențial client le primește în urma căutării sale online, având control total cu privire la termenii pe baza cărora ești descoperit. Cu alte cuvinte, te situezi preferențial pentru termenii pe care potențiali clienți i-ar folosi pentru a căuta un produs sau serviciu de care sunt direct interesați.

Mai mult, spre deosebire de alte tipuri de promovare, nu plătești decât în momentul în care un potențial cumpărător navighează spre site-ul tău.

Cum îți putem îmbunătăți performanța?

Unele dintre puținele locuri în care multe agenții sau liber-profesioniști greșesc în implementarea campaniilor sunt înțelegerea publicului țintă și conceperea mesajelor care “vând” cu adevărat, optimizarea paginilor-destinație sau izolarea termenilor de căutare, pentru că cei care vad ad-urile tale să fie cu adevărat publicul care are potențial de a-ți deveni client. Astfel, de multe ori ajungi să plătești puțin mai puțin pentru serviciu, dar pierzi (chiar și înzecit) în alocarea bugetului campaniilor.

 
google-search-860x430.jpg

Ce spun clienții noștri…

A fost o colaborare excepțională și așteptăm cu drag să lucrăm din nou împreună!
— Fundatia pentru SMURD
 

Să vorbim mai departe!

Unele dintre puținele locuri în care multe agenții sau liber-profesioniști greșesc în implementarea campaniilor sunt înțelegerea publicului țintă și conceperea mesajelor care “vând” cu adevărat, optimizarea paginilor-destinație sau izolarea termenilor de căutare, pentru ca cei care vad ad-urile tale să fie cu adevărat publicul care are potențial de a-ți deveni client. Astfel, de multe ori ajungi să plătești puțin mai puțin pentru serviciu, dar pierzi (chiar și înzecit) în alocarea bugetului campaniilor.

Nume *
Nume