Tipuri de industrii care beneficiază de Digital Marketing
Pe măsură ce social media, conținutul over-the-top (OTT) și alte platforme digitale capătă o relevanță crescândă în viața de zi cu zi, nevoia unei strategii eficiente de marketing digital este din ce în ce mai clară. Cele mai multe industrii au început sau sunt deja în curs de desfășurare în ceea ce privește acceptarea serviciilor de marketing digital fie ca supliment la eforturile lor de marketing existente, fie ca obiectiv principal al noilor campanii de marketing.
Este adevărat că marketingul digital nu este pentru toată lumea, dar unele industrii - precum următoarele - ar putea vedea unele beneficii semnificative ale marketingului digital. Aruncă o privire la lista de mai jos - acest insight îți va fi de folos în planificarea propriilor campanii digitale în viitor.
Entertainment
Nu este de mirare că industria divertismentului profită de avantajele marketingului digital. Filmele și televiziunea au fost întotdeauna despre angajamentul cu fanii. Abilitatea de a te atrage și de a te face să simți că faci parte din poveste este întregul scop al industriei divertismentului. Ce modalitate mai bună de a face asta decât prin marketingul digital?
Indiferent că este vorba de muzică despre (sau pentru) un eveniment tragic sau filme inspirate de întâmplări cu un puternic imact emoțional sau un videoclip amuzant care a devenit viral, conținutul care ține de această industrie tinde să aibă una dintre cele mai ridicate rate de implicare. Astfel, are o rată de conversie la fel de mare. Nu este de mirare că cheltuielile publicitare digitale din media și industria divertismentului din SUA au depășit peste 7,5 miliarde de dolari doar în acest an. Marketerii de top din domeniul divertismentului știu să răspândească renumele companiei lor pe o rază largă. Gândiți-vă la comunități precum grupuri și pagini Facebook, sesiuni de hangout Google, forumuri dedicate etc., toate dedicate extinderii poveștii produselor și serviciilor companiei tale.
De asemenea, dacă vrei ca ceea ce postezi pe platformele tale să câștige un angajament semnificativ, lasă-te ghidat de subiectele de interes la momentul respectiv pentru a crea conținut relevant. Fie că este vorba despre o producție completă de filme sau despre o serie de comedii, asigură-te că știi ce își dorește publicul mai întâi. După aceea, poți folosi oricând una dintre cele mai bune practici SEO pentru a reînvia conținutul vechi din arhivele tale. Pune un link către sfârșitul unui videoclip, fă o referință într-un articol sau pe soacial media - caută întotdeauna oportunități de a face acest lucru în conținutul.
Food & Beverage
Este posibil ca oamenii să râdă de rețelele sociale pentru imaginile constante ale meselor din orice moment ale oamenilor, dar dacă te poziționezi în industria alimentară, aceasta este o tendință pe care nu îți poți permite să o ignori. Odată cu creșterea influenței acestui stil de viață urban, oamenii își găsesc din ce în ce mai puțin timp pentru a-și găti propriile mese. Acest lucru creează o deschidere largă pentru strategia de marketing a industriei alimentare.
Dragostea oamenilor pentru mâncare provine de obicei dintr-un loc personal. Poate, o rețetă pe care o gătea bunica sau prima masă pe care o pregăteau împreună cu familia. Oricum ar fi, sunt de obicei pasionați de orice mâncare și rețetă care le place. Și, prin extensie, au o dragoste pentru mărcile care le fac.
Pe o piață atât de competitivă, un business trebuie să profite de toate avantajele pe care le poate avea, iar serviciile de marketing digital sunt o modalitate excelentă de a începe. Oamenii nu mai vor să li se spună cum să facă, vor să li se arate cum. Acesta este motivul pentru care conținutul de tip media este foarte bine primit în această industie este cel vizual. Concentrându-se pe campaniile vizuale, industria alimentară depinde foarte mult de strategiile de marketing pe rețelele sociale și de campaniile Paid Ads. Campaniile vizează conexiunea emoțională pe care oamenii o au cu diferite tipuri de bucătărie.
În plus, conținutul video funcționează foarte bine pe toate canalele de socializare de la Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, YouTube, LinkedIn și Pinterest. Așadar, dacă rețelele sociale nu fac încă parte din strategia de marketing digitală a brand-ului tău, acum ainumeroase motive pentru a o include acum.
Sănătate
Producătorii de produse medicale, clinicile, clinicile de înfrumusețare și alte companii care își desfășoară activitatea în industria sănătății și asistenței medicale se îndreaptă din ce în ce mai mult către internet și platformele de streaming, ca o componentă majoră a eforturilor lor de marketing.
Știm cu toții că search-ul simptomelor pe Google este un obicei nesănătos, chiar dacă 77% dintre oameni recunosc că acesta este primul lucru pe care îl fac atunci când ceva începe să se simtă. Cu toate acestea, întreaga criză COVID-19 ne-a învățat cât de important este ca oamenii să aibă acces online la medicii și sfaturi de asistență medicală.
Așadar, un prim pas în strategia ta digitală ar trebui să fie construirea unui website ușor de utilizat și de navigat. Întrucât consumer jouney joacă un rol important în tendințele de marketing din 2021, conținutul trebuie să fie aranjat corespunzător, astfel încât oamenii să poată găsi cu ușurință ceea ce caută. Companiile medicale de succes acordă prioritate marketingului de conținut, în special cele care au un blog. Acestea oferă un flux continuu de informații detaliate despre diferite condiții de sănătate.
Mulți care operează în această industrie îți mențin atât o prezență puternică pe rețelele sociale, cât și website-uri robuste la care consumatorii pot apela pentru informații suplimentare despre produsele și serviciile lor. Eforturile de SEO sunt, de asemenea, o necesitate pentru fiecare afacere din fiecare industrie. Industria medicală deține 1% din toate căutările zilnice pe Google (adică 35 de milioane de căutări pe zi). Întreprinderile medicale de succes își concentrează conținutul pe cuvinte și expresii relevante pe care pacienții le folosesc în căutări. Folosește un keyword research tool pentru a te ajuta să identifici cuvintele cheie cu cele mai bune poziții pe care pacienții tăi le folosesc pentru a căuta tipul tău de afacere.
Retail
Segmentul comerțului, în general, a investit puternic în marketingul digital și se numără printre primii în ceea ce privește procentul de ROI pe care o puteți genera prin marketingul digital. Pe măsură ce mai multe companii încearcă să concureze online și să adopte abordări cross-channel sau omni-canale ale comerțului fizic și online, este în interesul majorității, dacă nu chiar a tuturor profesioniștilor din industrie, să se concentreze eforturi considerabile pe succesul marketingului digital.
Un lucru pe care îl au companiile de retail îl au în comun este lista de e-mailuri care se extinde zi după zi. Cu o strategie de e-mail marketing, poți ajunge la clienții și vizitatorii site-ului într-un mod personalizat. Apoi, poți face retatgeting pentru cei care ți-au vizitat site-ul, dar nu au achiziționat nimic și să le oferi reduceri la produsele pe care le-au văzut sau să îi anunți atunci când intră produse noi din inventar.
Desigur, pentru a atrage trafic pe website, trebuie să ai o interfață prietenoasă, în special pentru mobil ca parte a strategiei tale de e-commerce. Cu strategiile de marketing digital pentru mobil, poți viza ajunge la utilizatori atunci când se află în magazin sau în anumite locații (direcționare geografică). Poți, de asemenea, să dezvolți o aplicație pentru a ajuta utilizatorii de telefonie mobilă să vă navigheze pe site, să cumpere, să lase recenzii etc.
Nu în ultimul rând, companiile din această industrie sunt cei mai mari utilizatori de strategii de marketing cu influenceri. Economisești foarte mult buget de marketing colaborând cu oameni obișnuiți care să îți promoveze produsele în lume pentru un anumit comision.
Educație
Când vine vorba de calitatea educației primite, aceasta poate avea un impact substanțial asupra viitorului cuiva. Atât de mare încât să decizi la ce grădiniță să îți trimiți copilul sau la ce universitate să aplicați devine o decizie greoaie. Cu influența în continuă creștere a rețelelor de socializare precum Facebook și LinkedIn, educația online a preluat un rol mai actualizat.
Cu toții am asistat la „Supremația Zoom”. Educatorii, studenții și instituțiile sunt acum capabili să interacționeze mai ușor între ei, făcând procesul educațional mai convenabil ca niciodată. Și cu această comoditate vine o nouă formă de competitivitate în această industrie specială.
Social media este un teren vast și foarte fertil pentru instituțiile de învățământ și programele de formare care folosesc acum marketingul digital pentru a atrage cât mai multe înscrieri posibil. Deși vorbim despre evenimente din campus, campanii internaționale de admitere a studenților, promovarea de noi module educaționale sau creșterea gradului de conștientizare pentru problemele sociale în curs de desfășurare, industria educației și formării este unul dintre cei care profită cu buget redus din soluțiile de marketing digital.
Marketing
Nu? :) Este logic și de așteptat ca specialiștii în marketing să beneficieze cel mai mult de introducerea tacticilor de marketing digital. La urma urmei, marketingul digital așa cum îl cunoaștem astăzi constituie fiecare interacțiune online între companie și consumator, oricât de mică sau nesemnificativă ar fi.
În ceea ce privește nișa marketingului, veniturile depind în mod direct de implementarea strategiilor de marketing digital. În calitate de furnizori de servicii cu experiență și resurse, specialiștii în marketing acționează ca mediatori între industrii și tendințele în marketingul digital. Indiferent dacă ne uităm la Search Engine Optimization (SEO), publicitate Pay Per Click (PPC), social media marketing, campanii prin e-mail, marketing de conținut sau orice alte canale digitale - concluzia este aceeași.
În cazul în care specialiștii în marketing stăpânesc unul sau mai multe dintre aceste canale, vor putea profita de pe urma acestora, ajutând totodată alte companii și persoane să își sporească prezența online.
Legal
S-ar putea să fiți surprinși, dar firmele de avocatură au beneficiat de o strategie de marketing digitală definită, chiar dacă 75% dintre firmele de avocatură nu au una. Firmele de avocatură servesc la simplificarea complexității sistemului juridic și clarifica mesajele pe care sistemul le transmite cetățenilor. Astfel, ele sunt de fapt o bună paralelă cu marketerii.
Și fiind la fel de complexe și competitive pe cât posibil, nu ar trebui să fie o surpriză faptul că numarăm firmele de avocatură printre industriile de top care beneficiază de marketingul digital. Soluțiile de marketing digital, cum ar fi blogurile și newsletterele, pot ajuta avocații să stabilească autoritatea pe o piață extrem de competitivă.
Pe baza simplității și utilității conținutului pe care îl creează, firmele de avocatură pot atrage mai multe persoane pe site-urile și platformele proprii. Numai acest lucru poate asigura un ROI semnificativ mai mare decât cel al firmelor care se bazează pe canalele tradiționale de marketing.
Indiferent dacă afacerea ta se regăsește sau nu în primele 7 industrii care au nevoie de marketing digital, există multe de învățat de la cele de mai sus care se pot aplica propriilor eforturi de marketing. Și cu ajutorul unei agenții de marketing digital instruite, o companie își poate îmubătății activitatea semnificativ. cele mai bune practici SEO.