Agenție de Social Media Marketing România
Nu ești sigur cum ar trebui să procedezi?
Mai jos am răspuns la cele mai frecvente întrebări despre Digital Marketing care te vor ajuta să clarifici orice nelămurire ai avea despre serviciile agenției noastre.
De ce ar trebui să angajezi o agenție de marketing digital?
Pe lângă serviciile propriu-zise de marketing, o agenție profesionistă îți va pune la dispoziție un audit detaliat al afacerii tale, o strategie integrată de marketing, raportare periodică a rezultatelor activității, noi oportunități de dezvoltare și comunicare susținută și transparentă.
Cum îți dai seama ce fel de agenție va răspunde cel mai bine nevoilor tale?
Fie că alegi să colaborezi cu o agenție mare, cu profil corporativ, care are în grijă clienți de renume, fie cu una mai mică, de tip boutique sau preferi să lucrezi cu o agenție specializată pe un anumit serviciu de marketing - cum ar fi Social Media Marketing, SEO, Paid Ads, Email Marketing și Content Marketing - asigură-te că acea agenție poate răspunde nevoilor afacerii tale. Fă un pas în spate, stabilește care sunt obiectivele de business și descoperă cum de poate cu adevărat să te ajute o agenție de Digital Marketing.
Cum să evaluezi corect rezultatele unei agenții de marketing
Iată o listă cu cei mai întâlniți - și cei mai importanți - Key Performance Indicators (KPI’s):
Social Media Organic:
KPI’s pentru reach: impresii, numărul de followers, audience growth rate, reach, potential reach și social share of voice (câți oameni au menționat brandul tău, comparat cu numărul de oameni care au menționat branduri competitoare)
KPI’s pentru engagement - like-uri, comentarii, average engagement rate
Content Marketing:
Numărul de materiale publicate pe lună - cel mai important KPI de urmărit - mai ales la început - este publicarea a 3 materiale de calitate (articole, video etc.) în fiecare lună
Trafic organig pe website - sursa traficului arată indică segmentarea între sursele de
Organic website traffic - Source of traffic shows the split between different paths leading to your posts and other media (social media, direct links, links on other websites and blogs etc.). A successful Content Marketing strategy comes from a well-balanced pie chart. But you can use numbers to rank those sources that bring more engaged leads.
Rank-uirea cuvintelor cheie importante - Când site-ul tău web începe să se claseze pentru cuvintele cheie de top din industria ta, arată că dedicarea ta de a oferi conținut valoros dă roade. Content Managerul se asigură că publicați conținut de înaltă calitate la o cadență obișnuită, iar potențialii clienți te găsesc cu ușurință.
SEO:
Trafic organic pe mediu - În centrul aproape fiecarei campanii SEO se află obiectivul de a crește traficul web și de a aduce mai mulți vizitatori pe site-ul dvs., în special din motoarele de căutare (surse organice).
Clasamentul cuvintelor cheie - Măsurarea succesului campaniei în ceea ce privește clasarea unui grup de cuvinte cheie poate fi utilă atunci când implementați o campanie SEO. Dacă măsurați succesul campaniei în termeni de creștere a conversiilor organice, ar putea dura câteva săptămâni sau luni pentru a vedea rezultate majore. Cu toate acestea, dacă măsurați succesul în funcție de clasarea medie pe 50 de cuvinte cheie, puteți genera rezultate pozitive într-un interval de timp mai scurt.
CTR organic - CTR organic este definit ca numărul total de clicuri pe rezultatul căutării, împărțit la numărul total de afișări de pe paginile cu rezultate ale motorului de căutare. Configurarea Google Search Console pentru site-ul dvs. vă va permite să vedeți cuvintele cheie pentru care site-ul dvs. se clasează și numărul total de afișări și clicuri pentru fiecare cuvânt cheie.
Email Marketing:
Rata de deschidere - Prima valoare cea mai importantă este rata de deschidere: procentul de e-mailuri livrate care au fost citite ulterior.
CTR - Rata de clic (CTR) este numărul de ocazii când abonații au făcut clic pe un link dintr-un e-mail ca procent din totalul e-mailurilor deschise. La urma urmei, dincolo de doar privirile pe text, vrei ca destinatarii să interacționeze activ cu e-mailul tău.
Rata de respingere - Procentul de e-mailuri care nu au fost livrate este rata de respingere. De exemplu, dacă ați trimis 10.000 de e-mailuri și 1.000 dintre ele respinse, aceasta ar fi o rată de respingere de 10%.
ROI - Procentul de rentabilitate a investiției se calculează luând banii câștigați, împărțindu-i la banii cheltuiți și înmulțind acel număr cu 100.
Social Media Paid:
Conversion KPI’s - conversion rate, click-through rate (CTR), bounce rate, cost per click (CPC)
Google Ads:
Impressions
CTR
Conversions
Cost per Conversion
PROs&CONs în colaborarea cu o agenție de marketing
În ultimii ani, industria de marketing digital a crescut exponențial. Marketingul digital este un instrument important în creșterea afacerii dvs. și, ca în cazul oricărei decizii majore, trebuie să cântăriți argumentele pro și contra înainte de a vă pronunța.
Iată care sunt avantajele și dezavantajele angajării unei agenții digitale pentru compania ta:
Pros:
Expertiza profesionala - Agentiile au echipe intregi de profesionisti specializati in diferite strategii. Printre aceștia se numără designeri, copywriteri și guru al rețelelor sociale. Fiecare dintre acești experți are o experiență semnificativă cu jobul lor specific. Ei știu ce funcționează și ce nu.
Perspectivă nouă - Lucrul cu oameni din afara companiei vă poate oferi o perspectivă nouă asupra mărcii dvs. Ai nevoie de creativitate din partea acestor echipe pentru a depăși concurenții pe piața saturată de astăzi. Punctul de vedere al unui străin va arunca o lumină nouă asupra punctelor forte ale afacerii tale și poate chiar să descopere celelalte aspecte puternice ale mărcii tale.
Un set specializat de instrumente - Tehnologia digitală este în continuă evoluție. Pentru agențiile de marketing digital, a ține pasul cu cele mai recente instrumente face parte din muncă. Au bugetul necesar pentru a achiziționa software și hardware nou atunci când au nevoie. Pentru întreprinderile mici, pe de altă parte, cumpărarea acestor instrumente vă poate depăși cu ușurință bugetul.
Cons:
Lipsa de cunoștințe specifice industriei - O agenție potențială se va asigura că vă identifică piața țintă și vă va determina punctele forte. Cu toate acestea, poate dura ceva timp până când aceștia pot înțelege cu adevărat care sunt preferințele clienților dvs. De asemenea, vor trebui să ajusteze și să imite vocea mărcii dvs. pentru a consolida modul în care consumatorii văd compania. Poate fi necesar să așteptați luni sau chiar ani pentru a obține rezultatele pe care le așteptați de la firma de marketing digital.
Familiaritatea nu este un studiu rapid - Chiar și o agenție care a lucrat cu o varietate de clienți va avea nevoie de timp pentru a înțelege nevoile clienților dvs. Fiecare piață este diferită și ceea ce funcționează bine pentru o afacere ar putea fi o greșeală pentru alta. Nu doriți să pierdeți bani într-o campanie care sfârșește prin a îndepărta clienții potențiali.
Nu întotdeauna o prioritate ridicată - agențiile au mai mulți clienți, adesea până la 20 de clienți la un moment dat. O agenție mare ar putea avea mai mult decât atât. O agenție de marketing de calitate ar trebui să vă facă să vă simțiți apreciat și să fie ușor de contactat dacă aveți întrebări. În mod ideal, nu vă veți simți niciodată ca o prioritate scăzută, dar va trebui să vă amintiți că nu sunteți singurul client al agenției.