Social Media Paid Ads pot fi cheia succesului de cele mai multe ori, dar asta nu este așa mereu. Oricâți bani vei investi în asta, succesul nu este garantat dacă nu te vei asigura că vei alege mesajul potrivit și-l vei arăta publicului potrivit. De aceea avem la îndemână targetarea și crearea unor audiențe, menite să ne ajute să ne îndeplinim obiectivele.
Ghidul Promovării pe LinkedIn - Strategii și Costuri
Cum să te aperi de viitoarea criză financiară printr-un sistem de marketing optimizat
Competitivitatea pe piață este în continuă creștere – globalizarea și accesul la oferte ample fiind câteva motive – iar o strategie buna de marketing te poate ajuta să ajungi la clienții potriviți.
Venind în ajutorul afacerilor atât de tipul B2B, cât și B2C, mai jos sunt 4 sfaturi pe care le poți implementa cu ușurință pentru a crește eficiența eforturilor tale de promovare într-un context economic dificil, pentru a menține un aflux de clienți și a te apăra de efectele negative ale unei noi crize financiare.
Ghid Ecommerce: 6 strategii de marketing prin care să crești vânzările magazinului tău online
Cu o piață românească de e-commerce în continuă creștere de la an la an, atât ca număr de magazine online, cât și ca valoare a cumpărăturilor online, ai nevoie de o strategie de marketing bine pusă la punct pentru a ajunge la publicul tău țintă și pentru a transforma vizitele în conversii. Valoarea cumpărăturilor online în România a depășit în 2018 valoarea de 3,5 miliarde Euro, în creștere cu 30% față de 2017, fiind una din cele mai mari creșteri din Europa - lucru care demonstrează ce potențial uriaș are piața românească de e-commerce.
Promovarea Online a unui Restaurant – 5 moduri în care îți poți crește afacerea
Mai bine de 60% din restaurantele nou deschise eșuează în primul an și aproape 80% se închid înainte să împlinească 5 ani. Asemenea statistici sunt un motiv suficient pentru a-ți dori să pui restaurantul tău pe hartă și să atragi cât mai mulți clienți pe care să îi cucerești cu serviciile și preparatele tale. Așa cum ai lucrat din greu la meniu, la instruirea personalului sau la amenajarea interioară, trebuie să investești cel puțin tot atât de mult timp și atenție în promovarea restaurantului către publicul tău țintă. Și pentru că trăim în era tehnologiei, vom vorbi în acest articol despre cum poți pune restaurantul tău pe hartă folosind mijloace moderne de marketing online.
Este Airbnb cu adevărat o amenințare pentru industria hotelieră?
Cu siguranță ai auzit de Airbnb și de faptul că acest tip de cazare mai „personală” a crescut mult în popularitate în ultimii ani, mai ales printre călătorii de vârstă tânără. În timp ce este de înțeles să vezi acest lucru ca pe o amenințare pentru turismul hotelier clasic, căci a câștigat un procent notabil din totalul rezervărilor, te poți pune cu ușurință la adăpost prin optimizarea imaginii și poziției în piață într-un fel în care să atragi exact publicul țintă pe care ți-l dorești – și cel mai probabil acesta nu va coincide cu clienții Airbnb în majoritatea cazurilor.
Cum să folosești Instagram pentru a-ți crește afacerea în 2019
Nu încape îndoială că Instagram este în Top 3 cele mai populare platforme sociale din lume în acest moment – cu utilizatori, afaceri, branduri personale și influenceri angrenați în lupta pentru atenție, pentru cele mai populare hashtag-uri și pentru a obține „feed-ul perfect”. Cu toate acestea, afacerile încă încearcă să găsească modalitatea perfectă de a folosi platforma în favoarea lor, timp în care se luptă cu algoritmii schimbători, iar răbdarea lor atinge cote maxime.
Dacă încă te întrebi care este cel mai „corect” și eficient mod în care poți folosi Instagram pentru a-ți crește afacerea, îți dăm noi o mână de ajutor – o dată cu cele mai noi tips & tricks!