Algoritmi, funcționalități, trend-uri - toate se modifică de la o lună la alta și, dacă nu le urmărești îndeaproape, îți pot influența eficiența strategiei de marketing și, implicit, business-ul. Suntem martorii unor schimbări tehnologice care vor reinventa modul în care lucrăm, iar AI-ul este în centrul acestora. Marile companiilor investesc deja masiv în inteligența artificială pentru a obține avantaje competitive într-o lume a afacerilor pe care tehnologia o modifică într-un ritm alert.
Magazin e-commerce fără plan de promovare pentru Black Friday 2023? Ia-ți 10 minute să citești sfaturile noastre
Black Friday, aka unul dintre cele mai așteptate evenimente de cumpărături din întreaga lume, its just around the corner. Magazinele online trebuie să aibă site-ul, strategia și promovarea bine puse la punct pentru a se asigura că eforturile lor sunt maximizate de Black Friday. O agenție de marketing digital este o componentă cheie într-o perioadă agitată ca aceasta, care te poate ajuta în coordonarea și implementarea tuturor procedurilor de care trebuie să ții cont. Însă, dacă anul acesta Black Friday nu te-a prins pregătit cu o echipă de specialiști, agenția noastră de marketing digital din București are câteva sfaturi de care ar trebui să ții cont atunci când ai un magazin e-commerce, pentru a te asigura că ai situația sub control în ziua cea mare.
Cum a fost la DigiCon 2023?
Dacă încă nu știi ce este DigiCon - Marketing Innovation Conference, te invităm să citești articolul nostru despre Conferința DigiCon, unde vei afla cine suntem și cu ce ne ocupăm. Însă, dacă ai auzit de noi și ai și participat la eveniment, dă-ne voie să îți reamintim ce s-a întâmplat. Si chiar dacă nu ai fost alături de noi, citește în continuare și descoperă de ce nu ar trebui să ratezi ediția următoare.
Marketing pentru agenții de recrutare
Branduri lider în domeniu se alătură DigiCon, conferința inovației în marketing
5 tips & tricks pentru Facebook Ads cu care să îți crești afacerea
Platformele de socializare, în special Facebook, au devenit instrumente cruciale în domeniul marketingului și publicității. Cu miliarde de utilizatori în fiecare zi, este o platformă excelentă atât pentru afacerile mici, cât și pentru cele mari, pentru a-și promova produsele sau serviciile.
Cum să eficientizezi bugetele pentru campaniile din Google Ads
Probabil că și tu te-ai gândit să adăugi Google Ads la strategia de marketing, dar nu ești sigur de unde să începi sau cum vor funcționa aceste campanii pentru tine. De asemenea, poate că fiind la început încă nu îți permiți să investești un buget foarte mare în acestea. Nu îți face griji! Când sunt configurate și gestionate eficient, campaniile Google nu trebuie să fie costisitoare. De fapt, Google Ads poate oferi o rentabilitate ridicată a investiției, fiind în același timp un instrument extrem de util pentru a crește gradul de cunoaștere a brandului și a genera potențiali clienți.
Au început înscrierile la DigiCon 2023 - Conferința inovației în Marketing
Luna septembrie aduce vești bune - tocmai am pornit înscrierile pentru cea de-a treia ediție a conferinței în marketing DigiCon!
Echipa Marketiu organizează pentru a treia oară Conferința Inovației în Marketing, dedicată top managementului și antreprenorilor, unde sunt așteptați peste 250 de specialiști din domeniul marketingului.
Pe data de 20 octombrie, vă dăm întâlnire la Sala Luceafărul din centrul Bucureștiului, acolo unde veți avea șansa să aflați cele mai noi tendințe din marketing, dar și să experimentați tehnologii ale viitorului alături de alți marketeri cu care veți avea ocazia să socializați, atât în timpul conferinței, cât și la afterparty.
Cum să îți crești afacerea Ecommerce pentru succes
Dacă ești unul dintre acei antreprenori ambițioși, care se încumetă să înceapă de la zero o afacere de tip Ecommerce, probabil ai aflat deja că acest lucru nu va fi tocmai ușor. Cu toate acestea, dacă ai ajuns aici, te afli deja pe drumul cel bun! Creșterea unei afaceri Ecommerce poate părea o sarcină descurajantă, mai ales dacă pornești de la zero. Totuși, cu strategia și execuția corecte, poți trece de la nimic la ceva impresionant și poți ajunge să creezi chiar o afacere globală de succes. Cum totul trebuie să pornească de undeva, am alcătuit un scurt ghid, pas cu pas, în care vom acoperi elementele esențiale pe care trebuie să le ai în vedere atunci când dorești să îți crești afacerea de tip Ecommerce!
Email marketing: 5 Emailuri automatizate pe care ar trebui să le aibă orice Ecommerce business
Email marketingul continuă să fie cel mai eficient mod de a ține legătura cu publicul tău și de a-i ține la curent cu activitatea în scopul loializarii acestora. De fapt, 64% dintre micile afaceri folosesc email marketing pentru a ajunge la clienți. Totuși, pe lângă clasicele newslettere, secretul este să implementezi și emailurile automatizate potrivite. Utilizandu-le pe cele corespunzătoare, poți oferi abonaților o experiență fantastică și îi poți face să revină întotdeauna la tine.
Top platforme e-commerce de la o agenție de marketing digital
Începerea unui business online devine o opțiune tot mai populară pentru mulți antreprenori. Un magazin virtual poate fi un mod excelent de a-ți vinde produsele și serviciile fără a fi limitat de un spațiu fizic, un program de lucru sau de angajați. Însă, primul pas pentru ca afacerea ta să ajungă pe internet, este alegerea unei platforme de e-commerce.
Ghid de marketing digital pentru un cabinet stomatologic
Dacă ești un medic stomatolog aflat la început de drum, poate fi tentant să lași pacienții noi să te găsească fără a investi într-o strategie de marketing digital corespunzătoare. Dar creșterea constantă a bazei de pacienți este esențială pentru o mai bună funcționalitate a cabinetului, mai ales că pacienții se pot muta, schimba furnizorii sau chiar părăsi cabinetul din diverse motive. Media digitală și internetul au devenit indispensabile pentru pacienți, în drumul lor spre a găsi cea mai bună opțiune pentru asistența medicală în domeniul dentar. Acum, mai mult ca niciodată, pacienții folosesc internetul înainte de a lua decizia de cumpărare, mai ales că și instrumentele prin care pot face acest lucru se dezvolta pe zi ce trece.
TikTok Ads vs. Facebook Ads: diferențe de targetare
În era digitală actuală, platformele de social media au devenit unele dintre cele mai puternice instrumente pentru publicitate. Este absolut necesar să folosim platforme precum Facebook, Instagram sau TikTok pentru a genera vânzări online și a crește notorietatea brandului, în special în rândul tinerilor. Însă, aceste ad-uri se pot transforma într-o “gaură” în buget dacă reclama nu este una concisă, atractivă, care să capteze atenția din primele secunde și care să îi determine pe utilizatori să facă acțiunea dorită de noi.
Diferențele dintre comerțul tradițional și e-commerce
Dacă ai o afacere de comerț tradițional, cu siguranță te-ai întrebat până acum dacă ar fi oportun să îți deschizi și un magazin e-commerce. Iar dacă deții un magazin online, mai mult ca sigur te-ai întrebat ce ar presupune să îți deschizi și o locație fizică, ce pare să ajute la câștigarea încrederii oamenilor.
Secrete SEO ușor de implementat: sfaturi de la o agenție de marketing
În era digitală actuală, optimizarea pentru motoarele de căutare (Search Engine Optimization) a devenit o parte integrală a oricărei strategii de afaceri online de succes. Deși ar putea părea descurajant la început, implementarea unor strategii eficiente de SEO nu trebuie să fie dificile sau costisitoare.
Marketing B2B: Cum te poate ajuta o agenție de marketing digital în crearea unei strategii
În lumea dinamică a afacerilor, strategiile de marketing sunt cheia succesului atunci când vine vorba de interacțiunea între companii (B2B - business-to-business). Deși esențială, elaborarea unei strategii de marketing B2B poate fi o provocare semnificativă, deoarece implică nu numai cunoașterea pieței și a publicului țintă, dar și abilitatea de a utiliza canalele potrivite pentru a ajunge la aceștia.
Ce să NU faci când rulezi reclame pe Google - de la o agenție de marketing PPC
Reclamele din Google Ads sunt o metodă excelentă de a-ți promova afacerea și de a atrage trafic către site-ul tău. Cu toate acestea, trebuie să ai în vedere că rezultatele dorite pot fi obținute doar dacă implementezi campanii cu o strategie potrivită și structură bine definită, pe care să le monitorizezi și optimizezi constant.
Strategii de marketing online și offline pentru școli private
Într-un univers complex precum cel al educației, promovarea unei școli private poate deveni dificilă atunci când nu ai o strategie de marketing bine pusă la punct. Cum poți ieși în evidență într-un domeniu în care aparent aceleași servicii pot fi obținute gratuit sau în care societatea este recunoscută pentru lipsa investițiilor în educație? În acest articol, vom discuta despre strategiile de marketing online și offline pe care le poți implementa pentru a promova serviciile unei școli private
5 sfaturi de marketing pentru industria de turism în 2022
Vara este acel moment al anului în care oamenii sunt în căutarea acelei vacanțe perfecte - unii își găsesc inspirația în feed-ul de Instagram al prietenilor, în timp ce alții caută pur și simplu pe Google idei pentru idei de vacanțe în familie sau oferte de călătorie. Dacă lucrezi în industria turismului, cu siguranță știi deja faptul că anul acesta competiția este mai mare ca niciodată având în vedere că oamenii încep din nou să simtă chemarea călătoriilor după doi ani de pandemie. Mai ales că majoritatea țărilor au anunțat că își vor ține granițele deschise, iar autoritățile au ridicat toate măsurile de restricționare.
În contextul acestui „travel boom”, cum te poți asigura că atragi cât mai mulți clienți, mai muți decât ai avut până acum? Ai o strategie de marketing care poate să îți aducă lead-uri de calitate?
Cele mai eficiente tipuri de Content Marketing
Nu există îndoială asupra faptului că marketingul de conținut a devenit piatra de temelie a oricărui plan de marketing pentru afacerile de toate mărimile și din toate domeniile. Beneficiile pe care le aduce Content Marketingul sunt unele imense. Marketerii de pretutindeni folosesc această strategie de marketing pentru a atrage, antrena și a obține clienți. Mai mult decât atât, ajută brandurile să se poziționeze drept expert în domeniul său și rezonează cu audiența. Cu ajutorul marketingului de conținut poți crea o relație bazată pe încredere cu publicul tău, ceea ce va genera mai multe vânzări sau o creștere a traficului pe website-ul business-ului. Atunci când este aplicat corect, Content Marketing-ul este deosebit de eficient și îți poate aduce beneficii pe termen lung la un cost atractiv.

















