Ești curios dacă Pinterest mai este încă popular în 2022? Potrivit unui studiu realizat de Kepios în ianuarie, 431 de milioane de oameni folosesc Pinterest lunar ca sursă de inspirație pentru bricolaj, modă, design interior, rețete de zi cu zi și multe altele. Se situează pe locul 14 în topul celor mai active platforme de social media și este una dintre acele platforme cu cel mai semnificativ potențial de promovare a afacerilor. Pinterest poate fi numărat cu siguranță printre marii jucători din rețelele de socializare, chiar dacă cifrele nu se apropie încă de competitorii săi, Facebook și Instagram.
Ghid de bune practici pentru TikTok Ads
În ultimii ani, TikTok a cunoscut o creștere incredibilă pe scena marketingului digital, devenind o modalitate foarte bună de a ajunge la milioane de oameni prin intermediul conținutului video creativ. Cu peste 1 miliard de utilizatori activi la nivel mondial și o medie de 52 de minute pe zi petrecute de fiecare utilizator în aplicație, TikTok a atras, cu siguranță, atenția lumii, iar acesta este unul dintre principalele motive pentru care brandul tău ar trebui să se afle acolo! Pe lângă componenta organică, de curând a apărut și cea de TikTok Ads, care ajută brandurile să ajungă la categoriile de public țintă prin intermediul reclamelor plătite pe platformă. Însă ce se întâmplă dacă ad-ul tău nu este aprobat la timp sau dacă algoritmul decide să nu îl afișeze atât de des pe cât ai dori? Crearea și găsirea combinației perfecte pentru crearea și distribuirea unui video pe TikTok Ads este o sarcină care implică încercări și erori până când aceasta începe să dea rezultate. Pentru a salva timp prețios, există o serie de bune practici pe care ar trebui să le ai în vedere, iar specialiștii Marketiu sunt gata să ți le prezinte.
Impactul Metaversului asupra Marketingului Digital - cum să te pregătești pentru captivanta lume virtuală
Metaversul a devenit unul dintre cele mai populare subiecte de discuție în ultima vreme. De la prima prezentare a lui Mark Zuckerberg despre oportunitățile unui univers virtual, oamenii au început să exploateze ideea și să o adapteze după specificul industriei în care activează. De exemplu, Axie este un joc în care personajele pot fi cumpărate, vândute sau îmbunătățite.
Metaverse pe înțelesul tuturor
Probabil că ai auzit din ce în ce mai mult vorbindu-se despre Metaverse în ultima vreme, unul dintre principalele motive fiind interesul acordat de giganții din domeniul tech precum Meta (Facebook), Microsoft, Intel și nu numai, care lucrează continuu la expansiunea sa. Tehnologia poate produce adesea surprize, însă cele mai mari evoluții sunt anticipate cu decenii înainte - acest lucru se întâmplă și în cazul Metaverse. Poate fi destul de greu de înțeles ce este Metaverse de fapt, mai ales din cauza că practic, în acest moment, nu există, iar pentru viitor nimeni nu poate anticipa cu exactitate ce va fi. Cu toate acestea, putem încerca să definim, dar și să analizăm conceptul, care nu este nici pe departe unul nou.
4 Trenduri în Marketing Digital în 2022
Deși viitorul este incert, putem face anumite previziuni despre ce ar putea apărea în acest nou an, bazându-ne pe cercetări și statistici recente. Acestea sunt doar 4 trenduri în marketing digital despre care noi credem că se vor dezvolta exponențial în 2022.
Calendarul sărbătorilor din Social Media - DECEMBRIE 2021
Decembrie aduce pentru creatorii de conținut o multitudine de ocazii de a posta idei creative în social media, inspirându-se din calendarul pe care l-am pus la un loc pentru toți cei interesați de creșterea engagementului și a comunității din jurul brandurilor pe care le administrează. Iată ideile noastre pentru fiecare zi a lunii decembrie.
Cum să îți pregătești afacerea pentru sezonul sărbătorilor în 2021
Sărbătorile vin, iar fiecare afacere ar trebui să își pună la punct strategia pentru acest sezon. Conform Deloitte, este așteptată o creștere de aproximativ 7-8% a vanzarilor pentru sărbătorile din acest an. Dacă în cazul consumatorilor ne așteptam să cumpere mai mult decât au făcut-o în 2020, când vorbim despre afaceri, putem spune că încă se resimt efectele pandemiei în multe feluri. De la creșterea taxelor, până la aprovizionarea greoaie sau numărul de angajați insuficient, toate pot fi resimțite într-o mai mică sau mai mare măsură, în funcție de afacere. Toate aceste obstacole vor face ca pregătirea pentru sezonul sărbătorilor să fie cu atât mai importantă în vederea creșterii vânzărilor. Va trebui să te asiguri că nu repeți greșelile de anul trecut, dar și să ajustezi strategia de marketing digital pentru a menține interesul audienței. Planificând bine vei putea chiar să îți depășești obiectivele de vânzări, deci, nu mai sta pe gânduri!
Calendarul sărbătorilor din Social Media - NOIEMBRIE 2021
4 Tactici pe care să le incluzi în strategia de marketing digital de Black Friday
Black Friday este aproape aici, iar majoritatea afacerilor se pregătesc intens pentru atingerea unor vânzări record. Totuși, din cauza pandemiei de Covid-19, prezentă la nivel global, comportamentul consumatorilor a suferit modificări destul de mari în ultimii doi ani. Acesta este unul dintre motivele pentru care fiecare afacere ar trebui să își revizuiască, dar și să ajusteze strategia de marketing digital pentru a obține rezultatele dorite. Statisticile furnizate de PwC evidențiază faptul că interesul consumatorilor pentru Black Friday a scăzut de la 51% până la 38% doar în ultimul an. Știind acest lucru devine mai important ca oricând să încerci o nouă abordare, bazată pe tehnici menite nu doar să mențină, ci și să crească interesul audienței.
5 Sfaturi ca să îți pregătești Ecommerce-ul pentru Black Friday în 2021
Numărătoarea inversă a început! Black Friday se apropie cu pași repezi fiind așteptat cu entuziasm de majoritate utilizatorilor, iar afacerea ta ar trebui să profite de acest lucru. Din cauza pandemiei de Covid-19, care a impus multiple restricții precum distanțarea socială sau modificarea programului magazinelor, obiceiurile consumatorilor s-au schimbat. Pentru a profita din plin de una dintre cele mai așteptate zile din an, este necesar să te pregătești corespunzător și să îți ajustezi strategia de Ecommerce marketing.
Calendarul sărbătorilor din Social Media - OCTOMBRIE 2021
Indiferent de natura acesteia, fiecare zi este un motiv de sărbătoare, dacă știm cum să ne conturăm perspectiva în acest sens. Fie că este vorba de aniversarea membrilor familiei, fie de zile naționale sau pur și simplu sărbători haioase, noi ne-am gândit să le ordonăm calendaristic și să-ți sprijinim creativitatea cu câteva idei. Luna octombrie aduce multe sărbători de care te-ai putea folosi să creezi conținut în Social Media pentru paginile tale, iar noi am extras câteva dintre acestea pentru ca tu să ai un As în mânecă zilnic. Sit back, enjoy, and let us do our magic!
4 Beneficii ale Google Shopping ads pentru eCommerce
De-a lungul timpului Google Shopping ads au avut o creștere masivă devenind o parte esențială pentru orice strategie de marketing pentru eCommerce. Acestea s-au dovedit a fi o modalitate eficientă și accesibilă de a crește traficul către eCommerce, vizibilitatea, vânzările și nu numai. Spre deosebire de reclamele obișnuite, shopping ads afișează imaginea unui produs împreună cu detalii precum numele produsului, numele magazinului, prețul, dar și recenziile. Astfel, sunt oferite utilizatorilor informații esențiale despre produsul sau serviciul oferit, chiar înainte de a vizita website-ul. Dacă încă nu ești sigur că ar trebui să le incluzi în strategia ta, în cele ce urmează îți vom da câteva motive pentru a nu mai sta pe gânduri.
5 Cele mai bune instrumente de analiză de marketing pentru eCommerce
Analiza de Ecommerce marketing îți poate furniza date relevante privitoare la punctele tari și punctele slabe ale afacerii tale online, dar te poate ajuta și să observi dacă strategia de marketing digital funcționează sau dacă este nevoie să faci anumite schimbări. Aceste date sunt la fel de prețioase pentru un eCommerce precum produsele sau serviciile oferite clienților, însă ca să ajungi la acestea vei avea nevoie de instrumentele de analiză corespunzătoare.
Calendarul sărbătorilor din Social Media - SEPTEMBRIE 2021
Ca oameni de marketing, știm cât de greu e când rămâi fără idei de conținut - da, se poate întâmpla oricui. Din fericire, Internetul ne e întotdeauna de ajutor cu multe surse de inspirație - așa este și de această dată: noi venim cu inspirația, dată de sărbători mai puțin obișnuite din România și din toată lumea, dar și cu idei de postări pe care le poți folosi pentru a crește engagementul paginilor tale de social media.
5 Instrumente gratuite de editare video
Știai că 83% dintre afaceri consideră că videoclipurile le oferă un ROI mult mai bun? Ei bine, un videoclip captivant chiar poate să atragă consumatorii, iar acest lucru va face din brandul tău unul de succes. Fie că e vorba de Facebook, Instagram, TikTok sau YouTube, alegerea celor mai bune instrumente de editare, te va ajuta să duci conținutul distribuit la un alt nivel și va conferi brandului tău un aer profesionist și dedicat. În plus, includerea video marketing în strategia ta îți va aduce multe alte avantaje, deci, nu mai sta pe gânduri!
Top 4 cei mai importanți KPIs de urmărit în campaniile PPC
Key Performance Indicators (KPI) sunt utilizați aproape peste tot, fie în cunoștință de cauză, fie nu. Aceștia sunt indicatori specifici, măsurabili, pe baza cărora se poate stabili și urmări un obiectiv. Știind ce vrei să realizezi și prin ce mijloace măsurabile (obiective parțiale) poți ajunge acolo înseamnă că ai câștigat deja jumătate din succes. În acest articol, vă prezentăm mai multe valori care vă pot ajuta să vă stabiliți și să vă urmăriți obiectivele în cadrul campaniilor PPC.
4 beneficii principale ale campaniilor PPC
Campaniile PPC reprezintă o formă de publicitate în cadrul căreia vei plăti o mică taxă de fiecare dată când cineva accesează un ad creat de tine. Utilizând această formă de promovare, îți poți aduce brandul în fața a milioane de utilizatori într-un timp relativ scurt. Mai mult de atât, în loc să plătești pentru impresii estimate, poți să plătești doar pentru traficul care este generat cu adevărat.
5 instrumente de Email Marketing pe care toți marketerii ar trebui să le folosească
Cu atât de multe canale social media, este ușor să îți scape din vedere faptul că e-mailul este în continuare cea mai puternică metodă promoțională disponibilă pentru comercianții din online retail, indiferent dacă te concentrezi pe click-uri, conversii sau ROI. De fapt, email marketing a avut un ROI mediu de 122%, care este de patru ori mai mare decât orice altă metodă de marketing, inclusiv rețelele sociale, direct mail și paid search.
Cum să creezi o strategie de social media marketing eficientă
Pentru a-ți putea dezvolta brandul în social media este nevoie de o strategie bine pusă la punct. Fără a avea o strategie, crearea de conținut pentru social media va fi ineficientă, deci, nu va aduce rezultatele dorite. Setarea unor obiective clare, măsurabile, înțelegerea publicului țintă sau înfăptuirea unei analize a activităților, reprezintă elemente cheie, fără de care nu poți obține succesul. Toate cele menționate fac parte din strategia de social media marketing de care orice afacere are nevoie. Te întrebi cum poți dezvolta strategia potrivită pentru afacerea ta?
De ce business-ul tău poate da faliment fără o strategie de marketing
Unul dintre marile mistere ale antreprenoriatului este adevăratul motiv pentru care afacerile eșuează. Unii oameni încep o afacere de succes una după alta, în timp ce alții nu reușesc nici măcar să contureze un start-up. Un plan de afaceri organizează și ghidează funcțiile operaționale ale afacerii tale; o strategie de marketing include statistici și ghidează promovarea afacerii tale. Ambele sunt vitale pentru o activitate de business de succes. Eșecul dezvoltării unui plan de marketing poate duce la probleme bugetare, la un volum scăzut de clienți și, în cel mai rău caz, la închiderea unei afaceri.



















