În episodul de astăzi îl avem invitat pe Taylor Ryan, Senior Entrepreneur, Lector la Copenhagen Business School, Owner Klint Marketing Agency în Copenhagen și fondatorul ArchitectureQuote. Subiectele de astăzi sunt schimbările care se întâmplă în aceste zile dificile: Tactici de Marketing și Strategii, dar, de asemenea, provocările și oportunitățile care i s-au arătat atunci când a luat decizia de a lansa platforma ArchitectureQuote.
Provocări pentru întreprinderile mici și mijlocii Post-COVID-19 cu Alex Mitchell - The Marketing Innovation Show
Fiind implicați activ zilnic cu o comunitate de mii de start-up-uri, Andrei și Alex vor discuta despre schimbările de marketing și afaceri în spațiul economic actual atât pentru afacerile britanice, cât și pentru cele internaționale - precum și arta identificării oportunităților care vin cu schimbarea. De asemenea, aceștia vor aborda subiectul de sănătate mintală și probleme care pot intra întotdeauna în ecuație în scenarii de stres ridicat - și cum să conducă empatic echipele, aplicând o abordare de conducere corectă.
Content Marketing și Thought Leadership în contextul B2B - The Marketing Innovation Show
În acest episod din The Marketing Innovation Podcast Show, i-am invitat pe Tim Bond, fondator și CEO al Network Sunday și Tech Pros.IO și pe Scott Pearson, directorul dezvoltării afacerilor pentru aceleași două companii. Tim are în spate peste 25 ani de experiență în construirea afacerilor internaționale de recrutare, externalizare și marketing, pe când Scott împărtășește cu noi peste 6 ani de experiență în eCommerce, data analytics și marketing de tip B2B.
Subiectul de astăzi este Content Marketing în contextul marketingului B2B și al Thought Leadershipului.
Beneficiile prezenței în Social Media a brandului tău
În cazul în care ești un antreprenor la început de drum în mediul online și vrei ca brandul tău să fie cunoscut pe piață și să ajungi la cât mai mulți clienți potențiali, atunci cu siguranță te vei bucura să afli că Social Media te poate ajuta să-ți atingi scopurile. Desigur, nu este suficient să fii prezent pe rețelele de socializare cele mai populare, ci trebuie să și creezi conținut constant potrivit pentru publicul tău țintă, astfel încât să te bucuri de toate beneficiile Social Media.
Marketing & Branding pentru Start-up-uri - The Marketing Innovation Show
În acest episod din The Marketing Innovation Show îl avem invitat pe B.D. Dalton, Autor Bestseller, antreprenor în serie, cu o experință de peste 25 ani în sectoarele financiare și de business, care a construit business-uri de succes în Statele Unite și prin Europa. Subiectul de astăzi este despre Marketing & Branding pentru Start-up-uri și după ce se uită investitorii.
Cum să verifici performanța site-ului tău ecommerce
Perioada aceasta de pandemie a însemnat și o reinventare pentru multe afaceri tradiționale, care au fost nevoite să facă trecerea rapid de la vânzări offline, prin magazine, la vânzările online, prin intermediul site-urilor proprii.
Dacă cei mai norocoși aveau deja site-uri ecommerce și a trebuit doar să își mute focusul către acesta, un număr semnificativ de afaceri a fost nevoit să implementeze un astfel de sistem într-un timp scurt, pentru a nu pierde teren în fața competitorilor și a-și putea continua activitatea. Dar cât de performante sunt site-urile făcute pe repede înainte?
Growth Hacking în perioada post COVID - cu Ștefan Gergely - The Marketing Innovation Podcast Show
Stefan Gergely și Andrei Tiu vor discuta în acest episod despre cum afacerile de tip B2B, dar și cele B2C se pot folosi de oportunitățile care vor apărea, sau care deja au apărut, după apogeul crizei de Coronavirus.
Ghid complet pentru Email Marketing modern și eficient
Chiar dacă Email Marketing este un instrument prezent de mulți ani în peisajul marketingului online și între timp a mai pierdut din popularitate în fața platformelor social media, încă reprezintă o modalitate eficientă de a-ți crește numărul de clienți și de a-ți tranforma clienții actuali în fani ai brandului.
Dicționar de Marketing Online - cei mai folosiți termeni din Digital Marketing
Ghidul Promovării pe LinkedIn - Strategii și Costuri
Ce este Content Marketing și cum să te folosești de el în afacerea ta
Dacă te ocupi de marketingul online al afacerii tale, probabil ai auzit de multe ori expresia „content marketing is king”. Dacă nu ai înțeles exact ce vrea să spună și mai ales cum poate ajuta acest marketing de conținut afacerea ta, citește articolul nostru în continuare - ne-am decis să spunem totul despre Content Marketing.
Trei moduri eficiente prin care să crești vânzările online de Crăciun
Promovare Black Friday - 5 lucruri utile pe care să le iei în considerare în 2019
Ziua cea mare pentru shoppingul online se apropie rapid: Black Friday pică anul acesta pe 29 Noiembrie. Evenimentul de origine americană este stabilit în mod tradițional în ultima zi de Vineri a lunii Noiembrie, chiar după sărbătoarea Thanksgiving, însă multe magazine din online-ul românesc „fură startul”, anunțând deja că organizează evenimentul chiar și cu două săptămâni înainte. Indiferent de data în care alegi să organizezi Black Friday, îți recomandăm să începi pregătirile cu cel puțin 3 săptămâni înainte, pentru a te asigura că vânzările tale vor fi semnificative.
5 Idei de Marketing de la DigiCon'19 pe care le poți aplica în afacerea ta
Cu ocazia DigiCon 2019, spațiul Amfiteatrului Cervantes din cadrul Hotel Cișmigiu s-a transformat pentru o zi în locul de naștere al unor idei de marketing îndrăznețe, dar complet aplicabile în afacerea fiecărui participant.
Cum să crești vânzările de Black Friday prin Social Media
Cum să alegi agenția de marketing potrivită afacerii tale?
Am lansat DigiCon - Prima Conferință de Inovare Digitală și Strategie Marketing semnată Marketiu
Marketing pentru Hoteluri: Construirea Reputației Online
Social Media este cu siguranță un mediu important în care ar trebui să interacționezi constant cu audiența ta și unde potențialii clienți caută informații și recomandări. Oricum ar fi, după cum știi deja, oamenii caută mereu puncte de vedere alternative privind hotelurile și opțiunile de activități din vacanță - și cele mai populare platforme la care sunt atenți sunt TripAdvisor, Google și Yelp!
Cum să te aperi de viitoarea criză financiară printr-un sistem de marketing optimizat
Competitivitatea pe piață este în continuă creștere – globalizarea și accesul la oferte ample fiind câteva motive – iar o strategie buna de marketing te poate ajuta să ajungi la clienții potriviți.
Venind în ajutorul afacerilor atât de tipul B2B, cât și B2C, mai jos sunt 4 sfaturi pe care le poți implementa cu ușurință pentru a crește eficiența eforturilor tale de promovare într-un context economic dificil, pentru a menține un aflux de clienți și a te apăra de efectele negative ale unei noi crize financiare.
Ghid SEO pentru incepatori - Ce este SEO si cum se poate optimiza eficient
Istoria optimizării SEO începe din anii 1990, când au apărut pentru prima dată motoarele de căutare. În ziua de azi este însă o strategie de marketing esențială și o industrie în plin avânt. Descoperă ariile SEO pe care trebuie să le ai în vedere atunci când planifici strategia ta organică, și tacticile exacte pe care le poți aplica începând de astăzi pentru a-ți propulsa prezența online.


















