Tactici și Strategii de Marketing pentru anul 2020 - Cu Taylor Ryan - The Marketing Innovation Show

Tactici și Strategii de Marketing pentru anul 2020 - Cu Taylor Ryan - The Marketing Innovation Show

În episodul de astăzi îl avem invitat pe Taylor Ryan, Senior Entrepreneur, Lector la Copenhagen Business School, Owner Klint Marketing Agency în Copenhagen și fondatorul ArchitectureQuote. Subiectele de astăzi sunt schimbările care se întâmplă în aceste zile dificile: Tactici de Marketing și Strategii, dar, de asemenea, provocările și oportunitățile care i s-au arătat atunci când a luat decizia de a lansa platforma ArchitectureQuote.

Provocări pentru întreprinderile mici și mijlocii Post-COVID-19 cu Alex Mitchell - The Marketing Innovation Show

Provocări pentru întreprinderile mici și mijlocii Post-COVID-19 cu Alex Mitchell - The Marketing Innovation Show

Fiind implicați activ zilnic cu o comunitate de mii de start-up-uri, Andrei și Alex vor discuta despre schimbările de marketing și afaceri în spațiul economic actual atât pentru afacerile britanice, cât și pentru cele internaționale - precum și arta identificării oportunităților care vin cu schimbarea. De asemenea, aceștia vor aborda subiectul de sănătate mintală și probleme care pot intra întotdeauna în ecuație în scenarii de stres ridicat - și cum să conducă empatic echipele, aplicând o abordare de conducere corectă.

Content Marketing și Thought Leadership în contextul B2B - The Marketing Innovation Show

Content Marketing și Thought Leadership în contextul B2B - The Marketing Innovation Show

În acest episod din The Marketing Innovation Podcast Show, i-am invitat pe Tim Bond, fondator și CEO al Network Sunday și Tech Pros.IO și pe Scott Pearson, directorul dezvoltării afacerilor pentru aceleași două companii. Tim are în spate peste 25 ani de experiență în construirea afacerilor internaționale de recrutare, externalizare și marketing, pe când Scott împărtășește cu noi peste 6 ani de experiență în eCommerce, data analytics și marketing de tip B2B.

Subiectul de astăzi este Content Marketing în contextul marketingului B2B și al Thought Leadershipului.

Beneficiile prezenței în Social Media a brandului tău

Beneficiile prezenței în Social Media a brandului tău

În cazul în care ești un antreprenor la început de drum în mediul online și vrei ca brandul tău să fie cunoscut pe piață și să ajungi la cât mai mulți clienți potențiali, atunci cu siguranță te vei bucura să afli că Social Media te poate ajuta să-ți atingi scopurile. Desigur, nu este suficient să fii prezent pe rețelele de socializare cele mai populare, ci trebuie să și creezi conținut constant potrivit pentru publicul tău țintă, astfel încât să te bucuri de toate beneficiile Social Media.

Marketing & Branding pentru Start-up-uri - The Marketing Innovation Show

Marketing & Branding pentru Start-up-uri - The Marketing Innovation Show

În acest episod din The Marketing Innovation Show îl avem invitat pe B.D. Dalton, Autor Bestseller, antreprenor în serie, cu o experință de peste 25 ani în sectoarele financiare și de business, care a construit business-uri de succes în Statele Unite și prin Europa. Subiectul de astăzi este despre Marketing & Branding pentru Start-up-uri și după ce se uită investitorii.

Cum să verifici performanța site-ului tău ecommerce

Cum să verifici performanța site-ului tău ecommerce

Perioada aceasta de pandemie a însemnat și o reinventare pentru multe afaceri tradiționale, care au fost nevoite să facă trecerea rapid de la vânzări offline, prin magazine, la vânzările online, prin intermediul site-urilor proprii.

Dacă cei mai norocoși aveau deja site-uri ecommerce și a trebuit doar să își mute focusul către acesta, un număr semnificativ de afaceri a fost nevoit să implementeze un astfel de sistem într-un timp scurt, pentru a nu pierde teren în fața competitorilor și a-și putea continua activitatea. Dar cât de performante sunt site-urile făcute pe repede înainte?

Promovare Black Friday - 5 lucruri utile pe care să le iei în considerare în 2019

Promovare Black Friday - 5 lucruri utile pe care să le iei în considerare în 2019

Ziua cea mare pentru shoppingul online se apropie rapid: Black Friday pică anul acesta pe 29 Noiembrie. Evenimentul de origine americană este stabilit în mod tradițional în ultima zi de Vineri a lunii Noiembrie, chiar după sărbătoarea Thanksgiving, însă multe magazine din online-ul românesc „fură startul”, anunțând deja că organizează evenimentul chiar și cu două săptămâni înainte. Indiferent de data în care alegi să organizezi Black Friday, îți recomandăm să începi pregătirile cu cel puțin 3 săptămâni înainte, pentru a te asigura că vânzările tale vor fi semnificative. 

Am lansat DigiCon - Prima Conferință de Inovare Digitală și Strategie Marketing semnată Marketiu

Am lansat DigiCon - Prima Conferință de Inovare Digitală și Strategie Marketing semnată Marketiu

Pe 27 Septembrie vei avea șansa să cunoști câțiva dintre cei mai recunoscuți experți români în ceea ce privește Strategiile moderne de Marketing, Tehnologiile disruptive, Influencer Marketing, dar și antreprenori premiați și lideri de opinie din spațiul Start-up.

Marketing pentru Hoteluri: Construirea Reputației Online

Marketing pentru Hoteluri: Construirea Reputației Online

Social Media este cu siguranță un mediu important în care ar trebui să interacționezi constant cu audiența ta și unde potențialii clienți caută informații și recomandări. Oricum ar fi, după cum știi deja, oamenii caută mereu puncte de vedere alternative privind hotelurile și opțiunile de activități din vacanță - și cele mai populare platforme la care sunt atenți sunt TripAdvisor, Google și Yelp!

Cum să te aperi de viitoarea criză financiară printr-un sistem de marketing optimizat

Cum să te aperi de viitoarea criză financiară printr-un sistem de marketing optimizat

Competitivitatea pe piață este în continuă creștere – globalizarea și accesul la oferte ample fiind câteva motive – iar o strategie buna de marketing te poate ajuta să ajungi la clienții potriviți.

Venind în ajutorul afacerilor atât de tipul B2B, cât și B2C, mai jos sunt 4 sfaturi pe care le poți implementa cu ușurință pentru a crește eficiența eforturilor tale de promovare într-un context economic dificil, pentru a menține un aflux de clienți și a te apăra de efectele negative ale unei noi crize financiare.

Ghid SEO pentru incepatori - Ce este SEO si cum se poate optimiza eficient

Ghid SEO pentru incepatori - Ce este SEO si cum se poate optimiza eficient

Istoria optimizării SEO începe din anii 1990, când au apărut pentru prima dată motoarele de căutare. În ziua de azi este însă o strategie de marketing esențială și o industrie în plin avânt. Descoperă ariile SEO pe care trebuie să le ai în vedere atunci când planifici strategia ta organică, și tacticile exacte pe care le poți aplica începând de astăzi pentru a-ți propulsa prezența online.