Email marketing: 5 Emailuri automatizate pe care ar trebui să le aibă orice Ecommerce business

Email marketing: 5 Emailuri automatizate pe care ar trebui să le aibă orice Ecommerce business

Email marketingul continuă să fie cel mai eficient mod de a ține legătura cu publicul tău și de a-i ține la curent cu activitatea în scopul loializarii acestora. De fapt, 64% dintre micile afaceri folosesc email marketing pentru a ajunge la clienți. Totuși, pe lângă clasicele newslettere, secretul este să implementezi și emailurile automatizate potrivite. Utilizandu-le pe cele corespunzătoare, poți oferi abonaților o experiență fantastică și îi poți face să revină întotdeauna la tine. 

Ghid de marketing digital pentru un cabinet stomatologic

Ghid de marketing digital pentru un cabinet stomatologic

Dacă ești un medic stomatolog aflat la început de drum, poate fi tentant să lași pacienții noi să te găsească fără a investi într-o strategie de marketing digital corespunzătoare. Dar creșterea constantă a bazei de pacienți este esențială pentru o mai bună funcționalitate a cabinetului, mai ales că pacienții se pot muta, schimba furnizorii sau chiar părăsi cabinetul din diverse motive. Media digitală și internetul au devenit indispensabile pentru pacienți, în drumul lor spre a găsi cea mai bună opțiune pentru asistența medicală în domeniul dentar. Acum, mai mult ca niciodată, pacienții folosesc internetul înainte de a lua decizia de cumpărare, mai ales că și instrumentele prin care pot face acest lucru se dezvolta pe zi ce trece. 

TikTok Ads vs. Facebook Ads: diferențe de targetare

TikTok Ads vs. Facebook Ads: diferențe de targetare

În era digitală actuală, platformele de social media au devenit unele dintre cele mai puternice instrumente pentru publicitate. Este absolut necesar să folosim platforme precum Facebook, Instagram sau TikTok pentru a genera vânzări online și a crește notorietatea brandului, în special în rândul tinerilor. Însă, aceste ad-uri se pot transforma într-o “gaură” în buget dacă reclama nu este una concisă, atractivă, care să capteze atenția din primele secunde și care să îi determine pe utilizatori să facă acțiunea dorită de noi. 

Secrete SEO ușor de implementat: sfaturi de la o agenție de marketing

Secrete SEO ușor de implementat: sfaturi de la o agenție de marketing

În era digitală actuală, optimizarea pentru motoarele de căutare (Search Engine Optimization) a devenit o parte integrală a oricărei strategii de afaceri online de succes. Deși ar putea părea descurajant la început, implementarea unor strategii eficiente de SEO nu trebuie să fie dificile sau costisitoare.

Marketing B2B: Cum te poate ajuta o agenție de marketing digital în crearea unei strategii

Marketing B2B: Cum te poate ajuta o agenție de marketing digital în crearea unei strategii

În lumea dinamică a afacerilor, strategiile de marketing sunt cheia succesului atunci când vine vorba de interacțiunea între companii (B2B - business-to-business). Deși esențială, elaborarea unei strategii de marketing B2B poate fi o provocare semnificativă, deoarece implică nu numai cunoașterea pieței și a publicului țintă, dar și abilitatea de a utiliza canalele potrivite pentru a ajunge la aceștia. 

Strategii de marketing online și offline pentru școli private

Strategii de marketing online și offline pentru școli private

Într-un univers complex precum cel al educației, promovarea unei școli private poate deveni dificilă atunci când nu ai o strategie de marketing bine pusă la punct. Cum poți ieși în evidență într-un domeniu în care aparent aceleași servicii pot fi obținute gratuit sau în care societatea este recunoscută pentru lipsa investițiilor în educație? În acest articol, vom discuta despre strategiile de marketing online și offline pe care le poți implementa pentru a promova serviciile unei școli private

5 sfaturi de marketing pentru industria de turism în 2022

5 sfaturi de marketing pentru industria de turism în 2022

Vara este acel moment al anului în care oamenii sunt în căutarea acelei vacanțe perfecte - unii își găsesc inspirația în feed-ul de Instagram al prietenilor, în timp ce alții caută pur și simplu pe Google idei pentru idei de vacanțe în familie sau oferte de călătorie. Dacă lucrezi în industria turismului, cu siguranță știi deja faptul că anul acesta competiția este mai mare ca niciodată având în vedere că oamenii încep din nou să simtă chemarea călătoriilor după doi ani de pandemie. Mai ales că majoritatea țărilor au anunțat că își vor ține granițele deschise, iar autoritățile au ridicat toate măsurile de restricționare.


În contextul acestui „travel boom”, cum te poți asigura că atragi cât mai mulți clienți, mai muți decât ai avut până acum? Ai o strategie de marketing care poate să îți aducă lead-uri de calitate?

Cele mai eficiente tipuri de Content Marketing

Cele mai eficiente tipuri de Content Marketing

Nu există îndoială asupra faptului că marketingul de conținut a devenit piatra de temelie a oricărui plan de marketing pentru afacerile de toate mărimile și din toate domeniile. Beneficiile pe care le aduce Content Marketingul sunt unele imense. Marketerii de pretutindeni folosesc această strategie de marketing pentru a atrage, antrena și a obține clienți. Mai mult decât atât, ajută brandurile să se poziționeze drept expert în domeniul său și rezonează cu audiența. Cu ajutorul marketingului de conținut poți crea o relație bazată pe încredere cu publicul tău, ceea ce va genera mai multe vânzări sau o creștere a traficului pe website-ul business-ului. Atunci când este aplicat corect, Content Marketing-ul este deosebit de eficient și îți poate aduce beneficii pe termen lung la un cost atractiv.

Ce este Pinterest Marketing și cum îl poți folosi în 2022?

Ce este Pinterest Marketing și cum îl poți folosi în 2022?

Ești curios dacă Pinterest mai este încă popular în 2022? Potrivit unui studiu realizat de Kepios în ianuarie, 431 de milioane de oameni folosesc Pinterest lunar ca sursă de inspirație pentru bricolaj, modă, design interior, rețete de zi cu zi și multe altele. Se situează pe locul 14 în topul celor mai active platforme de social media și este una dintre acele platforme cu cel mai semnificativ potențial de promovare a afacerilor. Pinterest poate fi numărat cu siguranță printre marii jucători din rețelele de socializare, chiar dacă cifrele nu se apropie încă de competitorii săi, Facebook și Instagram.

Ghid de bune practici pentru TikTok Ads

Ghid de bune practici pentru TikTok Ads

În ultimii ani, TikTok a cunoscut o creștere incredibilă pe scena marketingului digital, devenind o modalitate foarte bună de a ajunge la milioane de oameni prin intermediul conținutului video creativ. Cu peste 1 miliard de utilizatori activi la nivel mondial și o medie de 52 de minute pe zi petrecute de fiecare utilizator în aplicație, TikTok a atras, cu siguranță, atenția lumii, iar acesta este unul dintre principalele motive pentru care brandul tău ar trebui să se afle acolo! Pe lângă componenta organică, de curând a apărut și cea de TikTok Ads, care ajută brandurile să ajungă la categoriile de public țintă prin intermediul reclamelor plătite pe platformă. Însă ce se întâmplă dacă ad-ul tău nu este aprobat la timp sau dacă algoritmul decide să nu îl afișeze atât de des pe cât ai dori? Crearea și găsirea combinației perfecte pentru crearea și distribuirea unui video pe TikTok Ads este o sarcină care implică încercări și erori până când aceasta începe să dea rezultate. Pentru a salva timp prețios, există o serie de bune practici pe care ar trebui să le ai în vedere, iar specialiștii Marketiu sunt gata să ți le prezinte.

Impactul Metaversului asupra Marketingului Digital - cum să te pregătești pentru captivanta lume virtuală

Impactul Metaversului asupra Marketingului Digital - cum să te pregătești pentru captivanta lume virtuală

Metaversul a devenit unul dintre cele mai populare subiecte de discuție în ultima vreme. De la prima prezentare a lui Mark Zuckerberg despre oportunitățile unui univers virtual, oamenii au început să exploateze ideea și să o adapteze după specificul industriei în care activează. De exemplu, Axie este un joc în care personajele pot fi cumpărate, vândute sau îmbunătățite.

Metaverse pe înțelesul tuturor

Metaverse pe înțelesul tuturor

Probabil că ai auzit din ce în ce mai mult vorbindu-se despre Metaverse în ultima vreme, unul dintre principalele motive fiind interesul acordat de giganții din domeniul tech precum Meta (Facebook), Microsoft, Intel și nu numai, care lucrează continuu la expansiunea sa. Tehnologia poate produce adesea surprize, însă cele mai mari evoluții sunt anticipate cu decenii înainte - acest lucru se întâmplă și în cazul Metaverse. Poate fi destul de greu de înțeles ce este Metaverse de fapt, mai ales din cauza că practic, în acest moment, nu există, iar pentru viitor nimeni nu poate anticipa cu exactitate ce va fi. Cu toate acestea, putem încerca să definim, dar și să analizăm conceptul, care nu este nici pe departe unul nou.

Cum să îți pregătești afacerea pentru sezonul sărbătorilor în 2021

Cum să îți pregătești afacerea pentru sezonul sărbătorilor în 2021

Sărbătorile vin, iar fiecare afacere ar trebui să își pună la punct strategia pentru acest sezon. Conform Deloitte, este așteptată o creștere de aproximativ 7-8% a vanzarilor pentru sărbătorile din acest an. Dacă în cazul consumatorilor ne așteptam să cumpere mai mult decât au făcut-o în 2020, când vorbim despre afaceri, putem spune că încă se resimt efectele pandemiei în multe feluri. De la creșterea taxelor, până la aprovizionarea greoaie sau numărul de angajați insuficient, toate pot fi resimțite într-o mai mică sau mai mare măsură, în funcție de afacere. Toate aceste obstacole vor face ca pregătirea pentru sezonul sărbătorilor să fie cu atât mai importantă în vederea creșterii vânzărilor. Va trebui să te asiguri că nu repeți greșelile de anul trecut, dar și să ajustezi strategia de marketing digital pentru a menține interesul audienței. Planificând bine vei putea chiar să îți depășești obiectivele de vânzări, deci, nu mai sta pe gânduri!

4 Tactici pe care să le incluzi în strategia de marketing digital de Black Friday

4 Tactici pe care să le incluzi în strategia de marketing digital de Black Friday

Black Friday este aproape aici, iar majoritatea afacerilor se pregătesc intens pentru atingerea unor vânzări record. Totuși, din cauza pandemiei de Covid-19, prezentă la nivel global, comportamentul consumatorilor a suferit modificări destul de mari în ultimii doi ani. Acesta este unul dintre motivele pentru care fiecare afacere ar trebui să își revizuiască, dar și să ajusteze strategia de marketing digital pentru a obține rezultatele dorite. Statisticile furnizate de PwC evidențiază faptul că interesul consumatorilor pentru Black Friday a scăzut de la 51% până la 38% doar în ultimul an. Știind acest lucru devine mai important ca oricând să încerci o nouă abordare, bazată pe tehnici menite nu doar să mențină, ci și să crească interesul audienței.