Fiecare generație își pune amprenta asupra tuturor aspectelor pieței - de la produse și servicii, până la cauze susținute și interese. Nici Marketingul nu este un domeniu de neglijat când vine vorba despre asta. Cum Marketingul este despre consumator, este necesar să fii pe fază la schimbările aduse de noile generații în piață, astfel încât să îți adaptezi rapid afacerea în funcție de nevoile și obiceiurile acestora.
Cum să îți dezvolți afacerea de tip B2B SaaS folosind Marketingul Digital
Strategiile ce țin de Marketingul Digital nu sunt aspecte ale afacerii voastre care ar trebui neglijate. Indiferent de domeniul de activitate, Marketingul Digital este o componentă esențială pentru o vizibilitate crescută, un contact direct cu publicul și atingerea obiectivelor. Dacă totuși, nu sunteți suficient de convinși despre asta, iată câteva dintre trendurile pe care le așteptăm de la 2020 în materie de digital, din care v-ați putea inspira.
4 Pași Esențiali de Urmat pentru Creșterea Sustenabilă a Afacerii Tale
Indiferent de tipul de afacere pe care îl ai, folosirea unui sistem de marketing inteligent este esențial pentru a genera vânzări calitative, iar acest lucru vine odată cu crearea dorinței de cumpărare din partea cumpărătorilor, odată cu punerea lor în acea stare de cumpărare, foarte avantajoasă pentru afacerea ta.
Ghidul promovării online a unei afaceri de Mâncare & Băuturi
Lansarea unui produs în categoria alimentelor nu este un lucru ușor de făcut și nici pe departe, ieftin. Dacă ești la început de drum cu o afacere de mâncare sau băuturi, trebuie să știi că o strategie bine pusă la punct de îți poate oferi startul în forță de care ai nevoie. De aceea, este foarte important să ai în vedere și oportunitățile pe care marketingul online ți le poate aduce, folosindu-te de ce are el mai bun de oferit, în funcție de nevoile noii tale afaceri: Social Media Marketing, E-Commerce sau chiar o strategie de Branding.
5 instrumente de marketing gratuite, utile pentru orice afacere la început de drum
Sfaturi pentru extinderea durabilă a afacerii folosind Marketingul - cu Bruce Eckfeldt
Desfășurați o afacere bazată pe servicii? Doriți să găsiți tips&hacks pentru creșterea durabilă și utilizarea marketingului ca instrument puternic de creștere? 🚀 În episodul de astăzi, Bruce Eckfeldt și gazda noastră, Andrei vor săpa adânc în subiect, discutând despre generarea leadurilor, strategiile pentru reducerea costurilor per vânzări și utilizarea resurselor în mod eficient pentru rezultate amplificate - precum și modul în care întreprinderile ar trebui să-și regândească poziționarea și direcționarea în perioada post -COVID-19.🏆
Cum să îți targetezi clienții ideali prin campaniile din Social Media
Social Media Paid Ads pot fi cheia succesului de cele mai multe ori, dar asta nu este așa mereu. Oricâți bani vei investi în asta, succesul nu este garantat dacă nu te vei asigura că vei alege mesajul potrivit și-l vei arăta publicului potrivit. De aceea avem la îndemână targetarea și crearea unor audiențe, menite să ne ajute să ne îndeplinim obiectivele.
TikTok - 4 pași pentru conturarea unei strategii de succes
TikTok este o platformă cu o mulțime de oportunități și cu un potențial foarte mare, care încă nu a fost descoperit de toate brand-urile. De la lună la lună, statisticile evoluează și ne este dovedit constant că aceasta este una dintre platformele viitorului.
Tactici și Strategii de Marketing pentru anul 2020 - Cu Taylor Ryan - The Marketing Innovation Show
În episodul de astăzi îl avem invitat pe Taylor Ryan, Senior Entrepreneur, Lector la Copenhagen Business School, Owner Klint Marketing Agency în Copenhagen și fondatorul ArchitectureQuote. Subiectele de astăzi sunt schimbările care se întâmplă în aceste zile dificile: Tactici de Marketing și Strategii, dar, de asemenea, provocările și oportunitățile care i s-au arătat atunci când a luat decizia de a lansa platforma ArchitectureQuote.
Provocări pentru întreprinderile mici și mijlocii Post-COVID-19 cu Alex Mitchell - The Marketing Innovation Show
Fiind implicați activ zilnic cu o comunitate de mii de start-up-uri, Andrei și Alex vor discuta despre schimbările de marketing și afaceri în spațiul economic actual atât pentru afacerile britanice, cât și pentru cele internaționale - precum și arta identificării oportunităților care vin cu schimbarea. De asemenea, aceștia vor aborda subiectul de sănătate mintală și probleme care pot intra întotdeauna în ecuație în scenarii de stres ridicat - și cum să conducă empatic echipele, aplicând o abordare de conducere corectă.
Content Marketing și Thought Leadership în contextul B2B - The Marketing Innovation Show
În acest episod din The Marketing Innovation Podcast Show, i-am invitat pe Tim Bond, fondator și CEO al Network Sunday și Tech Pros.IO și pe Scott Pearson, directorul dezvoltării afacerilor pentru aceleași două companii. Tim are în spate peste 25 ani de experiență în construirea afacerilor internaționale de recrutare, externalizare și marketing, pe când Scott împărtășește cu noi peste 6 ani de experiență în eCommerce, data analytics și marketing de tip B2B.
Subiectul de astăzi este Content Marketing în contextul marketingului B2B și al Thought Leadershipului.
Beneficiile prezenței în Social Media a brandului tău
În cazul în care ești un antreprenor la început de drum în mediul online și vrei ca brandul tău să fie cunoscut pe piață și să ajungi la cât mai mulți clienți potențiali, atunci cu siguranță te vei bucura să afli că Social Media te poate ajuta să-ți atingi scopurile. Desigur, nu este suficient să fii prezent pe rețelele de socializare cele mai populare, ci trebuie să și creezi conținut constant potrivit pentru publicul tău țintă, astfel încât să te bucuri de toate beneficiile Social Media.
Marketing & Branding pentru Start-up-uri - The Marketing Innovation Show
În acest episod din The Marketing Innovation Show îl avem invitat pe B.D. Dalton, Autor Bestseller, antreprenor în serie, cu o experință de peste 25 ani în sectoarele financiare și de business, care a construit business-uri de succes în Statele Unite și prin Europa. Subiectul de astăzi este despre Marketing & Branding pentru Start-up-uri și după ce se uită investitorii.
Cum să verifici performanța site-ului tău ecommerce
Perioada aceasta de pandemie a însemnat și o reinventare pentru multe afaceri tradiționale, care au fost nevoite să facă trecerea rapid de la vânzări offline, prin magazine, la vânzările online, prin intermediul site-urilor proprii.
Dacă cei mai norocoși aveau deja site-uri ecommerce și a trebuit doar să își mute focusul către acesta, un număr semnificativ de afaceri a fost nevoit să implementeze un astfel de sistem într-un timp scurt, pentru a nu pierde teren în fața competitorilor și a-și putea continua activitatea. Dar cât de performante sunt site-urile făcute pe repede înainte?
Growth Hacking în perioada post COVID - cu Ștefan Gergely - The Marketing Innovation Podcast Show
Stefan Gergely și Andrei Tiu vor discuta în acest episod despre cum afacerile de tip B2B, dar și cele B2C se pot folosi de oportunitățile care vor apărea, sau care deja au apărut, după apogeul crizei de Coronavirus.
Ghid complet pentru Email Marketing modern și eficient
Chiar dacă Email Marketing este un instrument prezent de mulți ani în peisajul marketingului online și între timp a mai pierdut din popularitate în fața platformelor social media, încă reprezintă o modalitate eficientă de a-ți crește numărul de clienți și de a-ți tranforma clienții actuali în fani ai brandului.
Dicționar de Marketing Online - cei mai folosiți termeni din Digital Marketing
Ghidul Promovării pe LinkedIn - Strategii și Costuri
Ce este Content Marketing și cum să te folosești de el în afacerea ta
Dacă te ocupi de marketingul online al afacerii tale, probabil ai auzit de multe ori expresia „content marketing is king”. Dacă nu ai înțeles exact ce vrea să spună și mai ales cum poate ajuta acest marketing de conținut afacerea ta, citește articolul nostru în continuare - ne-am decis să spunem totul despre Content Marketing.