Anul 2020 ne-a adus o nouă viziune despre lumea în care trăim și cu aceasta, modalități evoluate de comunicare ale canalelor deja cunoscute, cum ar fi videoclipurile. În ultimii 600 de ani, totul s-a centrat în jurul cuvântului scris și s-au dezvoltat o mulțime de variații ale textului, dar acum s-au schimbat locurile, iar tipurile de fișiere video au preluat controlul asupra comunicării în online.
Ghidul Black Friday 2020 pentru afacerile Ecommerce
De cele mai multe ori, spațiul ecommerce poate părea a fi o provocare, fiind mereu în continuă schimbare. Inovațiile, tehnologia și marketingul sunt doar câțiva factori care influențează acest spațiu. Mai presus de toate acestea, Black Friday este unul dintre cele mai așteptate evenimente ale anului, în care mărcile se luptă să ofere clienților lor cele mai bune prețuri pe care le-ar putea obține vreodată, iar asta implică un efort suplimentar și o comunicare de marketing impecabilă din partea marketerilor, care să depășească așteptările tuturor.
Cum să integrezi affiliate marketing în strategia canalelor tale?
Indiferent de tipul tău de afacere, marketingul afiliat este ceva pe care trebuie să îl adăugați la mixul tău de marketing pentru a-ți dezvolta afacerea. Chiar dacă începi de la zero, să presupunem că de la crearea unui site web în care scrieți recenzii pentru produse și să conduceți trafic organic către acestea, care va folosi în cele din urmă linkuri pentru a cumpăra de la un magazin, astfel încât marketingul afiliat are nevoie de atenția dvs. deplină asupra multor aspecte pe care le avem va aborda în acest articol.
Maximizează-ți vânzările de Black Friday 2020 prin Marketing Online
Pentru că 2020 nu a fost un an prea bun până acum pentru afacerile ecommerce din multe domenii (cumpărătorii fiind mult mai cumpătați în acest an sau chiar afectați din punct de vedere economic), ne-am gândit să punem pe listă 5 strategii de marketing ușor de aplicat pentru orice magazin online, prin care să-ți maximizezi vânzările de Black Friday 2020:
8 idei de Marketing pentru promovarea unei clinici de înfrumusețare
Clinicile de înfrumusețare sunt din ce în ce mai căutate în ultimii ani, tratamentele și procedurile devenind mai populare în România. Căutările lunare pentru serviciile saloanelor de înfrumusețare au ajuns la aproximativ 3000 pe lună, fiind o creștere constantă. De aceea este important să fii prezent în online și să-ți promovezi serviciile, astfel încât să rămâi în atenția urmăritorilor, dar și să te asiguri că află de tine cât mai mulți potențiali clienți. Având în vedere evoluția și interesul crescut pentru aceste tratamente și proceduri, este bine să fii mereu cu un pas înainte și pregătit să promovezi serviciile pe care le oferi.
Există o mulțime de metode și practici în Marketing pe care le poți folosi pentru a îți realiza o Strategie de Marketing reușită și pentru a aduce noi clienți, a-i fideliza pe cei actuali și a-ți crește profitul.
Creșterea comunității de clienți în sectorul B2C
Mai ales în industria de ride sharing, au existat întotdeauna câteva puncte ascunse pe care nu toți le-au găsit, dar te asigurăm că Bolt România face o treabă excelentă în industria lor și am invitat-o pe Andreea Magraon, șefa departamentului de marketing la Bolt, să vorbească despre creșterea comunității de clienți în sectorul B2B, în cadrul podcastului nostru: The Marketing Innovation Show.
Cum să îți crești traficul organic prin Content Marketing
Despre Content Marketing și beneficiile lui pentru o afacere am mai scris și în trecut pe blogul Marketiu, astfel că probabil știți că suntem fani ai acestui canal de marketing - asta pentru că deși ROI-ul nu este atât de palpabil ca în cazul Email Marketingului, spre exemplu, aduce rezultate pe termen lung, de la creșterea vizibilității brandului, la poziționarea ca sursă de informații de încredere printre potențialii clienți și, în final, la generarea de lead-uri sau vânzări.
Relații publice: cum să faci PR în spațiul de tehnologie B2B
Când auzi vorbindu-se de relațiile publice, majoritatea oamenilor consideră că PR-ul este o slujbă importantă, sexy, strălucitoare, impresionantă, în care faci conferințe de presă, unde te pui pe scaunul din fața camerei și apari la televizor. Au construit această convingere că oamenii vor să vorbească cu tine, ceea ce nu este cazul în PR.
Importanța poziționării și a comunicării de brand pentru afacerea ta
Oricine a spus că marketingul este pentru persoanele interesate mai mult de știința exactă, cum ar fi matematica și analiza, a greșit total. Am avut o discuție extraordinară cu versiunea mai veche a unui adolescent pasionat de artă, scris și teatru, care a devenit un supererou în marketing, așa cum a numit-o Andrei Tiu într-un episod pe care l-au avut împreună la ThenMarketing Innovation Show.
5 lucruri de luat în considerare atunci când lansezi o afacere de tip SaaS
Suntem conștienți că lansarea propriei afaceri pe bază de servicii nu este niciodată ușoară, dar dacă ai deja un punct de plecare și un USP puternic, lucrurile vor deveni mai ușoare. În acest articol, vom aduce câteva informații-cheie din conversația noastră cu Xenia Muntean, CEO și fondator Planable, din cel mai recent episod al podcastului nostru de marketing, The Marketing Innovation Show.
Marketing pentru cofetărie - cum să ai mai mulți clienți și comenzi?
Anul 2020 a venit la pachet cu multe schimbări și nevoia de digitalizare a tuturor brand-urilor. Cofetăriile nu au scăpat nici ele de acest pas - unele dintre ele s-au adaptat, altele nu. Dacă administrezi o cofetărie, probabil te-ai lovit de dificultățile digitalizării - fiind un business care este axat pe contactul uman, sau poate doar ai fost nevoit să regândești puțin strategia de marketing pe care o urmai.
De ce este nevoie pentru a fi manager în lumea celebrităților?
A admira pe cineva pentru parcursul său profesional este ceva de care viețile oamenilor moderni depind în mare. Celebrități precum actori, cântăreți și jucători sportivi sunt cei care ne influențează viața prin modul în care vorbesc, acționează și își optimizează constant setul de valori și experiențe. În ceea ce îi privește, există o muncă grea în spatele fiecărei apariții publice și multe persoane sunt implicate în imaginea lor și în modul în care sunt văzuți în public.
Cum să-ți adaptezi Strategia de Marketing în funcție de generație - Generația Z
Fiecare generație își pune amprenta asupra tuturor aspectelor pieței - de la produse și servicii, până la cauze susținute și interese. Nici Marketingul nu este un domeniu de neglijat când vine vorba despre asta. Cum Marketingul este despre consumator, este necesar să fii pe fază la schimbările aduse de noile generații în piață, astfel încât să îți adaptezi rapid afacerea în funcție de nevoile și obiceiurile acestora.
Cum să îți dezvolți afacerea de tip B2B SaaS folosind Marketingul Digital
Strategiile ce țin de Marketingul Digital nu sunt aspecte ale afacerii voastre care ar trebui neglijate. Indiferent de domeniul de activitate, Marketingul Digital este o componentă esențială pentru o vizibilitate crescută, un contact direct cu publicul și atingerea obiectivelor. Dacă totuși, nu sunteți suficient de convinși despre asta, iată câteva dintre trendurile pe care le așteptăm de la 2020 în materie de digital, din care v-ați putea inspira.
4 Pași Esențiali de Urmat pentru Creșterea Sustenabilă a Afacerii Tale
Indiferent de tipul de afacere pe care îl ai, folosirea unui sistem de marketing inteligent este esențial pentru a genera vânzări calitative, iar acest lucru vine odată cu crearea dorinței de cumpărare din partea cumpărătorilor, odată cu punerea lor în acea stare de cumpărare, foarte avantajoasă pentru afacerea ta.
Ghidul promovării online a unei afaceri de Mâncare & Băuturi
Lansarea unui produs în categoria alimentelor nu este un lucru ușor de făcut și nici pe departe, ieftin. Dacă ești la început de drum cu o afacere de mâncare sau băuturi, trebuie să știi că o strategie bine pusă la punct de îți poate oferi startul în forță de care ai nevoie. De aceea, este foarte important să ai în vedere și oportunitățile pe care marketingul online ți le poate aduce, folosindu-te de ce are el mai bun de oferit, în funcție de nevoile noii tale afaceri: Social Media Marketing, E-Commerce sau chiar o strategie de Branding.
5 instrumente de marketing gratuite, utile pentru orice afacere la început de drum
Sfaturi pentru extinderea durabilă a afacerii folosind Marketingul - cu Bruce Eckfeldt
Desfășurați o afacere bazată pe servicii? Doriți să găsiți tips&hacks pentru creșterea durabilă și utilizarea marketingului ca instrument puternic de creștere? 🚀 În episodul de astăzi, Bruce Eckfeldt și gazda noastră, Andrei vor săpa adânc în subiect, discutând despre generarea leadurilor, strategiile pentru reducerea costurilor per vânzări și utilizarea resurselor în mod eficient pentru rezultate amplificate - precum și modul în care întreprinderile ar trebui să-și regândească poziționarea și direcționarea în perioada post -COVID-19.🏆
Cum să îți targetezi clienții ideali prin campaniile din Social Media
Social Media Paid Ads pot fi cheia succesului de cele mai multe ori, dar asta nu este așa mereu. Oricâți bani vei investi în asta, succesul nu este garantat dacă nu te vei asigura că vei alege mesajul potrivit și-l vei arăta publicului potrivit. De aceea avem la îndemână targetarea și crearea unor audiențe, menite să ne ajute să ne îndeplinim obiectivele.
TikTok - 4 pași pentru conturarea unei strategii de succes
TikTok este o platformă cu o mulțime de oportunități și cu un potențial foarte mare, care încă nu a fost descoperit de toate brand-urile. De la lună la lună, statisticile evoluează și ne este dovedit constant că aceasta este una dintre platformele viitorului.



















